پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:15:45 - شنبه 5 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه ها برای نقش آفرینی ملی اقدام به تاسیس انجمن های علمی می کنند
موسس و رئیس انجمن علمی حسابداری مدیریت ایران گفت:دانشگاه ها با هدف نقش آفرینی ملی و تاثیر گذاری در سرنوشت خود، براساس مجوز و اساسنامه های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجاز به تاسیس انجمن های علمی شده اند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا ؛دکتر فریدون رهنمای رودپشتی با اشاره به تاسیس انجمن علمی استادی مهندسی مالی در سال های ۸۹ و ۹۰ ، گفت:انجمن های علمی نقش پایش و نظارت را در جامعه علمی کشور ایفا می کنند.

وی با یادآوری اینکه دو دوره نخست کنفرانس ملی انجمن حسابداری مدیریت ایران در دانشگاه های تهران و الزهرا (س) برگزار شده است، ادامه داد:سومین دوره این کنفرانس با هدف هم اندیشی متخصصان آن حوزه و ارائه مقالات، سوم خرداد ماه جاری به میزبانی واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

رهنمای رودپشتی خاطرنشان کرد: انجمن حسابداری مدیریت ایران هرساله کنفرانس ملی با رویکرد بین المللی و به طور برنامه ریزی شده ای برگزار می کند که یکی از دانشگاه های کشور با تصویب هیات مدیره انجمن، میزبانی کنفرانس را عهده دار می شود.

وی برگزاری کنفرانس های علمی را فرصتی برای ارتقا و توانمند سازی نیروی متخصص در جامعه علمی کشور دانست و افزود : تسهیل در فرایند تصویب رشته، درآمد زایی، اشتغال زایی و تاسیس موسسات جدید از جمله مزایای برپایی همایش های علمی است.

عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات از تشکیل یک تیم تخصصی ویژه محورهای مربوطه برای کنفرانس خبر داد و گفت: حضور احتمالی دکتر برادلی به عنوان صاحبنظر حرفه ای حسابداری جهان در این دوره از همایش، زمینه همکاری های بین المللی انجمن را فراهم می کند.

وی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته، انجمن علمی استادی مهندسی مالی با همکاری جمعی از اساتید واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه های علامه طباطبایی و تهران تاسیس شد.

رئیس انجمن علمی حسابداری مدیریت ایران بر لزوم حمایت های مالی و معنوی از اعضای هیات علمی عضو و فعال در انجمن هایی علمی استادی تاکید کرد و اظهار داشت: فعالیت های این انجمن ها فرا دانشگاهی و امتیازی مثبت برای دانشگاه ها محسوب می شود.

انتهای پیام /*

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi