پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:37:31 - دوشنبه 16 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه ها باید حداکثر مساعدت را در خصوص نقل و انتقالات دانشجویان داشته باشند
معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: حدود ۲۰ هزار و ۷۰۰ پرونده برای نقل و انتقال و میهمانی توسط دانشجویان ثبت شده که دانشگاه ها تنها با نیمی از این پرونده ها برای نقل و انتقال موافقت کردند.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت:  حدود ۲۰ هزار و ۷۰۰ پرونده برای نقل و انتقال و میهمانی توسط دانشجویان ثبت شده که دانشگاه ها تنها با نیمی از این پرونده ها برای نقل و انتقال موافقت کردند.

انتقال دانشجویان

 

به گزارش پایگاه خبری ” دانشجوآزاد ” دکتر سعید کاردار -رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات داوطلبان آزمون های سراسری دانشگاه، گفت: در این جلسه که با حضور علیرضا مصدق سرپرست اداره کل امور حقوقی دانشگاه، ایرج افشاری اسفیدواجانی عضو حقوقدان و مهرادفر عضو و دبیر هیات بدوی تشکیل شد، به پرونده برخی از داوطلبان در آزمونهای مقاطع مختلف رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه ۱۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفت و برای هر یک از آنها احکام متناسب صادر شد، اظهار کرد: صدور رأی این هیأت به استناد مفاد قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری مصوب ششم مهرماه سال ۱۳۸۴ مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به کاهش قابل توجه تعداد پرونده های موجود در زمینه تخلفات آزمونهای سراسری دانشگاه بر اطلاع رسانی مناسب به داوطلبان در زمان برگزاری آزمونها تاکید کرد.

کاردار در پایان خاطرنشان کرد: مشاور و رئیس مرکز آزمون از طرف رئیس دانشگاه به عنوان نمایندۀ دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات داوطلبان آزمونهای سراسری کشور به وزارت علوم معرفی شدند تا امکان هماهنگی های لازم با سازمان سنجش کشور ایجاد شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi