پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:10:50 - چهارشنبه 10 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان با اشاره به انتشار دفترچه های انتخاب رشته این دانشگاه از امروز (یکشنبه ۷ شهریورماه) گفت: این مرکز علمی برای سال تحصیلی جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون برگزاری آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و شغلی دانشجو می پذیرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از دکتر “رضا کامیاب مقدس” در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا منطقه کویر، با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه کرمان به منظور توسعه آموزش های علمی کاربردی، ارتقای دانش و ایجاد مهارت های لازم و به فعالیت درآوردن استعدادهای نهفته در افراد تاسیس شده و بر ایجاد توانایی های لازم برای کاربرد علوم و تکنولوژی و استفاده افراد در طیفی از مشاغل تاکید دارد.

وی گفت: این دانشگاه با مشارکت جهاددانشگاهی استان کرمان و پژوهشکده سازه و زلزله نسبت به تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و استان می پردازد.

کامیاب مقدس تاکید کرد: این پذیرش برای نیم سال تحصیلی مهرماه و بهمن ماه ۱۳۹۵ بر اساس مندرجات دفترچه مهرماه ۹۵  در رشته های حقوق با گرایش های ثبتی، حل اختلاف، خدمات قضایی و نگارش حقوقی، رشته حسابداری با گرایش های مالی، دولتی، مالیاتی و حسابرسی، رشته مدیریت امور فرهنگی با گرایش برنامه ریزی فرهنگی، رشته معماری در گرایش های داخلی، شهری و روستایی، رشته عمران در گرایش های امور پیمان ها، پیش ساخته، مهندسی تکنولوژی ساختمان، رشته عمران ساختمان سازی، رشته مرمت و احیای بناهای تاریخی و فرسوده، رشته فناوری اطلاعات با گرایش های تجارت الکترونیک و تحت وب، رشته اینترنت و شبکه های کامپیوتری و رشته نرم افزار کامپیوتر در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته صورت خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به پذیرش بدون آزمون در این دانشگاه، داوطلبان در مقطع کاردانی با در نظر گرفتن اطلاعات آموزشی از جمله مواردی همچون معدل دیپلم، نوع دیپلم، وضعیت اشتغال، وضعیت بومی و سهمیه ایثارگری پذیرش خواهند شد.

کامیاب مقدس خاطرنشان کرد: داوطلبان علاقمند به تحصیل در دوره های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org و یا با مراجعه حضوری به محل دانشگاه واقع در انتهای بلوار ۲۲ بهمن، نبش کوچه ۷ سید جمال الدین اسدی آبادی(پشت شهربازی) مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی ثبت نام کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان افزود: این مرکز علمی هم اکنون دارای بیش از ۱۳۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و دوره تحصیلات تکمیلی است.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi