پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:39:55 - پنجشنبه 21 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه بهترین محل برای پرداختن به اسطوره های مقاومت و پایداری است
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان گفت:دانشگاه بهترین محل برای پرداختن به اسطوره های مقاومت و پایداری است.

به گزارش “دانشجو آزاد” سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان در اختتامیه کنگره سراسری ادبیات پایداری گفت: ادبیات پایداری مظلوم واقع شده  است و حاصل تلاش ۳۰۰ استاد از مجموعه مقالاتی که ارسال شده  در حوزه های ملی انعکاس بسیار کم و محدودی داشته است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی اوسطوره مقاومت ملل مظلوم است تصریح کرد: وی به هیچ وجه راضی نیست که مطالب مربوط به ایشان منتشر شود؛  یکی از نشریات آمریکایی نوشته بود او در همه جا هست و در زمان تعریف نمی شود.

ابوالحسنی ادامه داد: امروز ادبیات پایداری عراق، لبنان و سوریه و یمن بیشتر به حاج قاسم سلیمانی پرداخته تا ایران، شما اگر نگاه کنید به صحبت های انسان های موثر دنیا اوباما گفته حاج قاسم دشمن من است ولی من به او احترام می گذارم و دوست دارم با او یک گفتگو داشته باشم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان اظهار داشت: ما داشته های امروز را عرضه نمی کنیم و کمتر به اسوه ها می پردازیم؛ پایداری ها در یمن، لبنان، سوریه و افغانستان به واسطه پایداری ملت ایران است و  دانشگاهها بهترین محل برای پرداختن به این تاثیرات است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi