پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:44:28 - پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه باهنر بزرگ و بسیار فعال است
نشست ریاست و معاونین دانشگاه شهید باهنر با سفیر ژاپن در ایران و هیئت همراه ایشان، صبح امروز،در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار شد.

 به گزارش “دانشجو آزاد” نشست ریاست و معاونین دانشگاه شهید باهنر با سفیر ژاپن در ایران و هیئت همراه ایشان، صبح امروز، پنجشنبه (۳۱ اردیبهشت ۹۴) در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار شد.

آقای دکتر صید نژاد، رئیس روابط بین الملل دانشگاه شهید باهنر اذعان داشت: «با توجه به سفر سفیر، کنسول و دبیر سوم سفارت ژاپن در ایران به استان کرمان، از ایشان دعوت کردیم که در دانشگاه شیهد باهنر حضور بهم رسانند تا امکان همکاری های علمی و پژوهشی دانشگاه باهنر با دانشگاه های کشور ژاپن در زمینه هایی چون تبادل دانشجو و استاد، فرصت های مطالعاتی، پروژه های تحقیقاتی و … را مورد بررسی قرار دهیم».

در ابتدای این دیدار، دکتر فدایی پس از خوشامدگویی به مهمانان، در معرفی کوتاهی از دانشگاه شهید باهنر بیان داشت: «دانشگاه شهید باهنر کرمان به همت فردی خیّر به نام مهندس علیرضا افضلی پور بنیان نهاده شده و ما امسال در حالی چهلمین سال تأسیس آن را جشن می گیریم که با ۱۳ هزار دانشجو و ۶۵۰ عضو هیئت علمی بزرگترین دانشگاه در جنوب شرق کشور هستیم».

وی ابراز امیدواری کرد: «باتوجه به روابط خوب علمی که بین ایران و ژاپن وجود دارد امیدواریم حضور شما در کرمان بتواند همکاری بین دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشگاه های ژاپن را توسعه دهد».

پس از معرفی دانشگاه توسط دکتر صیدنژاد، آقای هاندا، سفیر ژاپن در ایران، با بزرگ و تاریخی خواندن دانشگاه باهنر گفت: «با توضیحات داده شده از زمینه های فعالیت دانشگاه کرمان مطلع شدم. این دانشگاه، یک دانشگاه تاریخی و بسیار بزرگ است که در یک شهر تاریخی و دارای صنایع پیشرفته واقع شده است. دانشگاه های ژاپن با بسیاری از دانشگاه های خارجی رابطه دارند و می خواهیم که با دانشگاه باهنر کرمان نیز ارتباط داشته باشیم و امروز در این مورد سخن خواهیم گفت».

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi