پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:55:12 - سه شنبه 8 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه آزاد کرمان جهت احداث پارک‌های دانشجویی پتانسیل بالایی دارد
سرپرست دانشگاه آزاد کرمان گفت: دانشگاه آزاد کرمان جهت احداث پارک‌های دانشجویی پتانسیل بالایی دارد.

به گزارش دانشجو آزاد، بابک آل‌طه، سرپرست دانشگاه آزاد کرمان روز گذشته در دیدار شهردار کرمان، معاونان و شهردار منطقه ۳ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بیدریغ مجموعه شهرداری در استان به ویژه همکاری و همراهی با دانشگاه آزاد اسلامی کرمان بیان داشت: برنامه و طرح‌هایی در فضاهای دانشگاه جهت نشاط و رفاه هر چه بیشتر دانشجویان مدنظر است که به یاری خداوند در اسرع وقت اقدام و درانجام آن تسریع خواهد شد.

 

وی با ارائه گزارشی از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه و لزوم همکاری بیشتر با شهرداری ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی از فضاها و پتانسیل‌های خوبی جهت طراحی و اجرای پارک‌های دانشجویی، آبنماها، و سایر امکانات رفاهی برخوردار است که دانشجویان می‌توانند ساعات بیشتری از وقت خود را در دانشگاه با نشاط و سرزندگی سپری کنند و در این مسیر باید حتما از تجربیات و طرح‌های شهرداری کرمان استفاده کنیم.

شهردار کرمان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حسن توجه دانشگاه به مقوله گسترش فضای سبز شهری گفت: اینگونه طرح‌هاباعث فرهنگ سازی و سرزنده بودن جامعه خواهد بود و ما شاهد بودیم که هرچه به فضاسازی‌ها اهمیت بیشتری دادیم، مردم نیز درحفظ و نگهداری آن توجه بیشتری داشتند.

ابوالقاسم سیف‌الهی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در بافت تاریخی کرمان و زمینه‌سازی جهت ترغیب گردشگران به حضور در این بافت گفت: در حال حاضر تفاهم‌نامه اجرای پروژه شهر شش دروازه در میدان شهدای شهر کرمان با بخش خصوصی منعقد شده که با اتمام آن بافت تاریخی کرمان رونقی مضاعف می‌یابد؛ شهرداری کرمان در نظر دارد یک محور گردشگری در این بافت تعریف کند تا گردشگران بتوانند از این آثار به بهترین نحو ممکن بازدید کنند.

وی نقش دانشگاه آزاد را با وجود دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و اساتید و اعضای هیات علمی توانا بسیار مهم و کلیدی عنوان کرد و خواستار همکاری بیشتر این دو نهاد شد.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi