پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:09:06 - سه شنبه 4 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه آزاد سیرجان از تجمیع با علوم تحقیقات ضربه نخورد
نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس گفت: با یک فکر مدبرانه نه تنها دانشگاه آزاد سیرجان از تجمیع با علوم تحقیقات ضربه نخورد؛ بلکه باعث رضایتمندی و خوشحالی همه سیرجانی‌ها شد.

به گزارش پایگاه خبری “دانشجوآزاد ” : شهباز حسن پور امروز در مراسم تودیع و معارفه‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان بیان داشت: از زمانی که بحث تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد پیش آمده بود،‌ تمام دغدغه من و مسئولان شهرستان تعیین تکلیف روسای این واحدها بود که با این انتصاب به همه دغدغه‌های ما پاسخ داده شد.

وی افزود: بنده و همه سیرجانی‌ها افتخار می‌کنیم که یکی از همشهریانمان در مسند ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: با یک فکر مدبرانه نه تنها واحد سیرجان از این تجمیع ضربه نخورد؛ بلکه باعث رضایتمندی و خوشحالی همه سیرجانی‌ها شد.

حسن پور خطاب به نماینده تام‌الاختیار میرزاده گفت: واحد سیرجان امروز از هر جهت برجسته است و وقتی گفته می‌شود، نزدیک به ۵۰ رشته کارشناسی ارشد و بیش از ۶۰ رشته کاردانی و کارشناسی و ۱۰ رشته دکتری در این دانشگاه وجود داد؛ همه این‌ها زیبایی و پیشرفت است و خدا را شاکر و سپاسگذاریم که خداوند چنین موهبتی و چنین نعمت‌هایی را به این مردم ارزانی داشته است.

وی گفت: به لطف خداوند ما هیچ‌گونه چالشی در دانشگاه‌های شهرستان نداشته و نداریم و از همه دانشگاه‌ها بخصوص از دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان و مسئولانش راضی هستم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi