پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:11:15 - سه شنبه 28 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه آزاد سریعاً فائزه هاشمی را از مسئولیت هایش در این دانشگاه اخراج کند
شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد تهران طی نامه‌ای خطاب به مسئولان این دانشگاه خواستار اخراج فائزه هاشمی از دانشگاه آزاد شد و عنوان کرد: این دانشگاه باید در برابر اقدامات شنیع این عضو هیات علمی اقدام انقلابی کند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل ازفارس:شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد تهران طی نامه‌ای خطاب به هیات امنا و ریاست این دانشگاه خواستار اخراج فائزه هاشمی از دانشگاه آزاد شدند و عنوان کردند: این دانشگاه باید در برابر اقدامات شنیع این عضو هیات علمی اقدام انقلابی کند.

این دانشجویان در ابتدای نامه خود با اشاره به نظر مراجع عظام مبنی بر نجاست و کفر بهائیت و لزوم برائت از این فرقه ضاله آوردند: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است و اگر با انقلاب مردمی و رهبری با درایت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی امام روح الله (ره) بساط طاغوت برچیده نمی‌شد هیچگاه این مولود انقلاب پا به منصه ظهور نمی‌گذاشت. امام روح الله در وصیت نامه سیاسی عبادی خود امر می‌فرماید نگذارید این انقلاب بدست نا اهلان بیافتد. منطق حکم می کند که مولود انقلاب هم نباید در دست نا اهلان باشد.

این دانشجویان ادامه دادند: آیا وقت آن نرسیده که مسئولین فعلی این دانشگاه از ریاست این دانشگاه گرفته تا هیات امنا در یک اقدام انقلابی ثابت کنند که این دانشگاه در دست نا اهلان نیست؟

شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد تهران در نامه خود خاطرنشان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر حضور و دیدار یکی از اعضای هیات علمی واحد علوم و تحقیقات و معاون آموزشی واحد پردیس خانم فائزه هاشمی با اعضای فرقه بهائیت و گرفتن عکس یادگاری در زیر تمثال جندالشیطان و رهبر این جرثومه فساد موجب رنجش و آزردگی خاطر بیش از یک میلیون و هفتصد هزار دانشجوی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و ملت انقلابی ایران اسلامی شده است.

این دانشجویان در ادامه نامه خود آوردند: دانشگاه آزاد اسلامی و واحد علوم و تحقیقات و واحد پردیس به چه علت و دلیل محکمه پسندی به جای جذب و به کارگیری اساتید انقلابی و پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی،اذهان و افکار دانشجویان و تربیت نسل آینده کشور خود را به دست کسی می سپارد که افکار فرقه ضاله بهائیت و … را عیب نمی داند و علنا اظهار دوستی و مودت با آنها می‌کند و چه بسا افکار پاک دانشجویان را نیز در دست بگیرد و با این فرقه های فساد آشنا کند و موجب ترویج این افکار باشد، چه اینکه تا کنون از این اقدام خود عذر خواهی و اظهار ندامت نکرده است.

دانشجویان دانشگاه آزاد در ادامه نامه خود به مسئولان این دانشگاه، خواستار اخراج فائزه هاشمی از دانشگاه آزاد شدند و در ادامه نامه خود آوردند: درخواست می‌شود نسبت به این گونه اقدامات شنیع و خارج از عرف این عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات و معاون آموزشی واحد پردیس و … خط بطلان کشیده و اقدام انقلابی صورت بگیرد و این فرد در دادگاه وجدان های بیدار و انقلابی مسئولین دانشگاه آزاد از هرگونه سمت و مسئولیت در این دانشگاه منع و اخراج شود که این اقدام موجبات شادی ارواح طیبه شهدا را در پی خواهد داشت.

این دانشجویان در پایان نامه خود تأکید کردند که در صورت عدم اقدام مناسب و در خور و شان جایگاه بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با فائزه هاشمی، دانشجویان بسیجی بر اساس رسالت خود مراتب امر را از طریق مراجع ذیصلاح قانونی بالادستی ازجمله شورای عالی انقلاب فرهنگی، کمیسیون آموزش مجلس، قوه قضائیه،

مراکز امینتی و اطلاعاتی مربوطه پیگیری خواهند کرد و در صورت عدم پاسخ مناسب طبق بند میم وصیت نامه امام خمینی (ره) اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi