پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:46:54 - سه شنبه 5 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه آزاد بردسیر موفق به کسب هشت رتبه و لوح تقدیر شد
هشت رتبه و لوح تقدیر بیستمین نمایشگاه آثار هنری نماز به دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر رسید.

به گزارش “دانشجو آزاد”؛  مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از برگزاری موفق بیستمین نمایشگاه آثار هنری نماز(آزاد) با مشارکت واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمان خبرداد و گفت: در این نمایشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با ارائه آثار هنری مرتبط با نماز، موفق به دریافت هشت مقام و لوح تقدیر شد.

اسماعیل ایزدی، دانشگاه آزاد اسلامی را پیشگام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی دانست و افزود: در بیستمین نمایشگاه آثار هنری با موضوع نماز(آزاد)، راحله سالاری از اساتید فوق برنامه کانون های فرهنگی موفق به کسب دو رتبه اول در رشته های «تذهیب و نگار گری» و  «گل مرغ» شد.

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر گفت: در این نمایشگاه، جواد مزنگی نیز از اساتید فوق برنامه کانون های فرهنگی موفق به  کسب دو رتبه اول در رشته های «تذهیب» و «مشبک فلز» شد.

ایزدی افزود: در بیستمین نمایشگاه آثار هنری  با موضوع نماز(آزاد)، طیبه سیستانی در بخش کارکنان و در رشته «خط شکسته» موفق به کسب رتبه اول؛ علی خواجویی از اساتید فوق برنامه کانون های فرهنگی در رشته «نستعلیق» رتبه دوم؛ سیده زهرا حسینی در بخش کارکنان و در رشته «پته دوزی» رتبه سوم و علیرضا حاج غنی در بخش دانشجویی و در رشته «صنایع دستی» موفق به کسب رتبه سوم شدند.

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر بیان داشت: در بیستمین نمایشگاه آثار هنری با موضوع نماز(آزاد) که به مدت سه روز در واحد رفسنجان برگزار شد، حدود ۶۰۰ اثر از استادان، دانشجویان و کارکنان واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به نمایش درآمد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi