پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:22:06 - پنجشنبه 3 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه‌ها در مسیر آبادانی و توسعه‌ همه جانبه‌ کشور نقش‌آفرینی می‌کنند
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد کرمان در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی نوشت: دانشگاه‌ها در مسیر آبادانی و توسعه‌ همه جانبه‌ کشور نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش “دانشجو آزاد”، محمود آقاجانی،‌ معاون هماهنگی دانشگاه آزاد کرمان در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی اعلام کرد: مدرسه و دانشگاه دو رکن اثرگذار، پیوسته و مهمی هستند که می‌توانند بسترساز شایسته‌ای برای تقویت مبانی علمی و آموزه‌های دینی باشد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

 با یاد و نام خداوند متعال درسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مهر؛ ماه آغاز دوباره‌ معرفت و دانش افزایی و آگاهی از راه رسید.

 بعد از رکن مهم خانواده؛ مدرسه و دانشگاه دو رکن اثرگذار؛ پیوسته و مهمی هستند که می‌توانند بستر‌ساز شایسته‌ای برای تقویت مبانی علمی و آموزه‌های دینی در مسیر آبادانی و توسعه‌ همه جانبه کشور ایران اسلامی نقش آفرینی کنند.

دانشگاه آزاد که با حمایت معنوی و مادی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و مساعدت آیت الله هاشمی رفسنجانی بعنوان رئیس هیات موسس و امنا و مدیریت حمید میرزاده و سایر مدیران دلسوز و تلاشگر؛ امروز بعنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در معادلات علمی؛ فرهنگی و پژوهش و فناوری نقشی ماندگار و بالنده دارد.

 آغاز سال تحصیلی جدید را همزمان با گرامیداشت حماسه‌ ماندگار هشت سال دفاع مقدس به تمامی مدیران، دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان، معلمان و دانش آموزان استان کرمان صمیمانه تبریک گفته و امید است با هم افزایی و همگرایی در جهت تحقق اهداف متعالی نظام آموزشی کشور بویژه در زمینه‌های پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و علوم و فنون جدید موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi