پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:13:56 - یکشنبه 16 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سازمان بسیج اساتید کشور:
دانشگاهیان از عملیات مردم فلسطین حمایت کنند / «طوفان‌الاقصی»، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات علیه رژیم اشغالگر است
سازمان بسیج اساتید کشور از جامعه دانشگاهیان و اساتید سراسر جهان خواست تا با حمایت از عملیات مردم مظلوم فلسطین علیه اشغال و ظلم، به صلح پایدار و آرامش فراگیر در منطقه کمک کنند.

 به گزارش دانشجو آزاد: در حمله پیش دستانه و غافلگیر کننده مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در روز گذشته سازمان بسیج اساتید کشور از جامعه دانشگاهیان و اساتید سراسر جهان خواست تا با حمایت از عملیات مردم مظلوم فلسطین علیه اشغال و ظلم، به صلح پایدار و آرامش فراگیر در منطقه کمک کنند.

متن این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
«وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ»
و هر کجا مشرکان را یافتید به قتل رسانید و آنان را از همان وطن که شما را آواره کردند برانید. (بقره/۱۹۱)
هنوز چند روزی از رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی در خصوص بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌تر بودن نهضت فلسطین نسبت به هفتاد هشتاد سال گذشته بیشتر نگذشته بود که مردم مظلوم غزه با انجام یک عملیات پیش دستانه، غافلگیرکننده و همه جانبه ضدّ غصب، ضدّ ظلم و ضدّ صهیونیسم این آمادگی، نشاط و سرحالی را در عمل نشان دادند و جهانیان را با ابعاد دیگری از برکات استقامت، توان گروه های جهادی و ثمره خون شهدای مقاومت بویژه سلیمان مقاومت، شهید جاوید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس آشنا ساختند که ان شاء الله بر اساس فرمایشات ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله‌العالی) این نهضت به نتیجه خواهد رسید و این سرطان به فضل الهی به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کلّ منطقه ریشه‌‌کن خواهد شد.
بدون شک طراحی و اجرای عملیات «طوفان الاقصی» که در کمال دقت، هوشیاری اطلاعاتی و آمادگی فوق العاده نیروهای مقاومت و گروه های جهادی محقق شد، به نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم تبدیل می شود که موازنه مظلومیت، تجاوز و کودک کشی، غصب و اشغال را به نفع مردم مظلوم و مقاوم فلسطین بر هم می زند. کسانی که تا دیروز با گستاخی به اشغال زمین و شهرک سازی، تخریب منازل و اماکن مقدسه و خونریزی و کودک کشی به عنوان یک عادت و سرگرمی نگاه می کردند، از امروز طعم موشک، وحشت و آوارگی را می چشند و اربابان آنها که به شادی از درون و اشک تمساح از بیرون خو گرفته بودند، مزه خون دل خوردن و تسلیم در برابر قدرت و اقتدار را می چشند.
سال گذشته این دشمنان اسلام و مسلمین بودند که با فرارسیدن پاییز به عنوان فصل جدید در تعامل با کشورهای اسلامی سخن می گفتند اما امروز مسلمانان شاهد شروع فصل جدیدی در رابطه با رژیم صهیونیستی هستند که فرماندهی معظم کل قوا در کنفرانس وحدت وعده آنرا دادند و فرمودند: « نظر قطعی جمهوری اسلامی این است که دولتهایی که قمار عادّی‌سازی [روابط] با رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق و شیوه‌ی کار قرار میدهند، دارند اشتباه میکنند، ضرر خواهند کرد؛ باخت منتظر اینها است؛ به قول اروپایی‌ها دارند روی اسب بازنده شرط‌بندی میکنند. امروز وضع رژیم صهیونیستی وضعی نیست که مشوّق نزدیکی به او باشد؛ نباید این اشتباه را بکنند. رژیم غاصب، رفتنی است.»
سازمان بسیج اساتید کشور ضمن حمایت همه جانبه از رزمندگان فلسطینی، جبهه سرافراز مقاومت و کلیه گروه های جهادی که در این عملیات غرورآفرین نقش داشتند، از همه انسان های آزاده جهان بویژه جامعه استادی و دانشگاهیان کشورهای مختلف غربی و شرقی می خواهد تا برای برقراری صلح واقعی و فراگیر از بازپس گیری سرزمین های غصب شده فلسطین توسط مردم این مناطق استقبال و حمایت کرده و از مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریسم بخواهند تا دست حمایت خویش را از دولت تروریستی اسرائیل جنایتکار بردارند. چراکه ایجاد صلح و آرامش در گرو رفع اشغال و غصب است. راهی که سال هاست مردم مظلوم فلسطین در پیش گرفته و اینک بر فراز نقطه عطف آن قرار گرفته اند تا با قدرت و مقاومت به ظلم و جنایت پایان دهند.


مهرماه ۱۴۰۲
سازمان بسیح اساتید دانشگاه ها، 
مراکز آموزشی و پژوهشی کشور»

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi