پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:26:41 - سه شنبه 21 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاهیان از زمان نهضت اسلامی بیرق مبارزه را در همه عرصه ها بر دوش داشته اند
هیات رئیسه دانشگاه شهید باهنر کرمان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” هیات رئیسه دانشگاه شهید باهنر کرمان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

و قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا (اسری ۸۱)

روز هجران و شب فرقت یار آخر شد          زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

شکر ایزد که به اقبال کله گوشه گل        نخوت باد دی و شوکت خار آخر شد

سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر دلاوران مردان و شیرزنان ایران خجسته باد. دهه فجر انقلاب اسلامی با دوازدهمین روز بهمن ماه آغاز می گردد؛  روزی که امام راحل (ره) آن مرجع بزرگ دینی و آن معمار کبیر انقلاب اسلامی آمد و تجدید بنای دین را، اجرای قرآن را، شکوه مذهب را، عظمت مسلمین را، غرور سرخ شیعه را، کتاب شهادت را، آیه استواری امت اسلام را و تبلور عینی مکتب را به ارمغان آورد. امام آمد و از قطره ها دریا ساخت و از لحظه ها تاریخ. او زمام قدرت را در دست مستضعفان مومن نهاد و غرور ابرقدرت ها را در هم شکست و شکوه شهادت را نمایان ساخت و راه برزگ عشق را ترسیم نمود. مردم نیز عاشقانه به پا خاستند و در پی رهبر و مقتدایشان، پرچم انقلاب سترگ اسلامی را در ایران زمین برافراشتند. ملت ایران در به ثمر رسیدن و حرکت انقلاب اسلامی از هیچ همت و حمیتی فروگذار نکردند و به بهای هزارن شهید و جانباز      و مفقود و اسیر و با صبر و مقاومت خانواده های ایثارگرشان، انقلاب اسلامی را به پیش بردند و اکنون نیز برای حفظ دستاوردهای این انقلاب به پای جان و در سر حد توان ایستاده اند.

و اما دانشگاهیان، که نه تنها در آغازین روزهای انقلاب، بلکه از زمان نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بیرق مبارزه را در همه عرصه ها بردوش داشته اند، در اوضاع حساس کنونی نیز به فرموده مقام معظم رهبری، مد ظله العالی، مدیریت جهادی و جهاد علمی را سرلوحه کارهای خود قرار داده و می کوشند پرچمدارا پیشرفت و تعالی در این مملکت خدایی باشند و شکوفه های روییده بر شاخسار امید مردم، بویژه جوانان را، با تلاش روز افزون استادان، دانشجویان و کارکنان خدوم دانشگاه، به میوه های شیرین آبادانی، عزت و سربلندی کشور مبدل سازند. بی شک جهاد علمی و دستیابی به قله های رفیع دانش و فناوری پاسخی روشن و قاطع به همه کسانی که این روزها با اهانت به مقدسات اسلامی درصدد اختلاف افکنی در بین صفوف پیروان ادیان ابراهیمی و چند قطبی کردن جهان بشری هستند.

امیدواریم خدای بزرگ، دین خود را در سرار گیتی محفوظ بدارد، شر استکبار جهانی را به خودشان برگرداند و روز به روز بر رونق و اقتدار انقلاب اسلامی، که مایه امید مستضعفان جهان گردیده است بیفزاید.

ان شاء الله تعالی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi