پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:54:01 - چهارشنبه 27 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویان ۲۲ دانشگاه در جشنواره لباس دانشجویی شرکت کردند
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشوراعلام کرد: دانشجویان ۲۲ دانشگاه در جشنواره لباس دانشجویی شرکت کردند، مراسم اختتامیه نمیه اول دی‌ماه برگزار می شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر:حمید قبادی  درباره آخرین وضعیت برگزاری اولین جشنواره لباس دانشجویی گفت: فعالیت‌های مربوط به این جشنواره با قدرت و جدیت در حال پیگیری و انجام است.

وی ادامه داد: آخرین جلسه‌ای که شورای سیاست گذاری جشنواره برگزار کرد، تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را قابل توجه اعلام کرد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور افزود: مشارکت دانشجویان ۲۲ دانشگاه در مجموعه این جشنواره بسیار حایز اهمیت است. اکنون داوری آثار شروع شده و اسامی مجموعه داروان به زودی اعلام خواهد شد.

وی یاداورشد: براساس پیش بینی صورت گرفته اختتامیه جشنواره لباس دانشجویی نیمه اول دی‌ماه برگزار می شود و این جشنواره می تواند در حوزه مد و لباس کشور تاثیر گذار باشد.

قبادی ادامه داد: ظرفیت‌های قابل توجهی دردانشگاه‌های ما وجود دارد. از سال آینده، نگاه ما فقط معطوف به دانشگاه‌هایی که طراحی لباس دارند نخواهند بود، بلکه فراگیر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال تقویت موضوع مد و لباس دانشجویی در کشور هستیم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره اینکه آیا جشنواره لباس دانشجویی به دنبال ایجاد فرم مشخصی برای دانشجویان است، افزود: ما به دنبال این نیستم که فرم خاصی در دانشگاه استفاده کنیم. ولی کمک می کنیم که دانشجویان قدرت انتخاب بیشتری در لباس متناسب برای محل محل کار، دانشگاه و  حتی در مسیر زندگی داشته باشند.

قبادی افزود: لباس دانشجویی تفاوت اساسی با لباس اجتماع دارد از همه مهمتر اینکه ساعت‌ها یک دانشجو در طول روز از آن استفاده می کند و درواقع با روح و روان دانشجو درگیر است.

وی تصریح کرد:  ما به دنیال این هستیم ازاین مسیر به جامعه دانشجویی لباس متناسب را پیشنهاد کنیم و برنامه بعدی ما در این مسیر کاربری شدن طرحهای منتخب و به تولید انبوه رساندن آنها است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi