پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:31:58 - چهارشنبه 21 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویان کرمانی به زیارت آیت الله قاضی در وادی السلام رفتند
اولین کاروان عتبات دانشگاهیان روز گذشته پس از زیارت حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) به زیارت مزار آیت الله قاضی در قبرستان وادی السلام رفتند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک،اولین کاروان عتبات دانشگاهیان روز گذشته پس از زیارت حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) به زیارت مزار آیت الله قاضی در قبرستان وادی السلام رفتند.

کاروان “محمد امین” استان کرمان به مدیریت آقای مظهری آزاد، متشکل از دانشجویان و اساتید این استان بود که به عنوان اولین گروه از دانشگاهیان در این دوره به عتبات عالیات اعزام شدند.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان با حضور در جمع این زائرین در مورد مقام آیت الله قاضی گفت: این مرد بزرگ، استاد اخلاق بسیاری از علمای دین بوده است و باید شما دانشجویان راجع به این عالم ربانی مطالعه بیشتری انجام دهید.

وی در ادامه دانشجویان را به خواندن کتاب نهج البلاغه فرا خواندند و در خصوص اخلاق و حکومت داری حضرت علی (ع)،آئین همسر داری و دیگر خصوصیت های ایشان به ارائه سخن پرداختند.

حجت السلام والمسلمین فقیهی گفت: بیائیم وقتی از این سفر معنوی برمی گردیم، تغییراتی را در خود ببینیم. اول تقوا داشته باشیم، گناه نکنیم و زبان خود را نگاه داریم و دوم اینکه تلاش کنیم تا زندگی موفق تری داشته باشیم .

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi