پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:22:00 - چهارشنبه 18 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویان پسر در مسجد دانشگاه علوم پزشکی معتکف می شوند
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد کرمان عنوان کرد:دانشجویان پسر در مسجد دانشگاه علوم پزشکی معتکف می شوند.

 

حجت الاسلام حمید انصاری در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با برگزاری مراسم معنوی اعتکاف گفت: خوشبختانه مراسم اعتکاف در کرمان و سایر استان ها جایگاه خودش را پیدا کرده و دانشجویان نیز استقبال بسیاری خوبی از این مراسم دارند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد کرمان افزود: ثبت نام های دانشجویی در آینده ای نزدیک صورت می گیرد و در اکثر واحدهای دانشگاهی که مسجد دارند مراسم اعتکاف دانشجویی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محل برگزاری مراسم اعتکاف اظهار داشت: مسجد دانشگاه آزاد کرمان محل برگزاری معتکفین دختر است و برادران هم در مسجد دانشگاه علوم پزشکی کرمان معتکف می شوند.

انصاری ضمن اشاره به برخی برنامه های پیش بینی شده در ایام البیض عنوان کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی در زمینه عفاف و جاب، کرسی های آزاد اندیشی و حلقه های معرفتی که با حضور مشاورین مذهبی و روانشناسی صورت می گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد کرمان ادامه داد: مسابقات فرهنگی و جلسات قرآنی با حضور برترین قاری های قرآنی از دیگر برنامه های دانشجویی است اما مهمترین برنامه ما در روز سوم اعتکاف است که مربوط به برنامه اعمال ام داوود می باشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi