پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:03:04 - چهارشنبه 9 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویان فتنه را از یاد نمی برند و اجازه ورود فتنه گران به دانشگاه را نخواهند داد
بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر کرمان به مناسبت یوم الله۹دی بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش “دانشجو آزاد” بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر کرمان به مناسبت یوم الله۹دی بیانیه مشترکی صادر کردند، متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

“باید حواسمان را جمع کنیم، بفهمیم که: «من نام لم ینم عنه»؛ اگر ما اینجا خواب برویم، جبهه‌ی دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد. به نظر من، فتنه‌ی سال ۸۸ هم همین بود؛ برای ما یک زنگ بود، یک زنگ بیدارباش بود.                                                                               امام خامنه ای (مدظله)-۱۳۸۹/۰۶/۲۵ ”

انقلاب اسلامی ایران بنا به فرموده امام راحل (ره) “نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی اسلام، به پرچم داری حضرت حجت (ارواحناه فداه)” است. از این رو، جبهه کفر و استکبار همه امکانات و ابزارهای خود را برای نابودی و انحراف آن بکار برده تا مانع از الگو شدن انقلاب در میان مظلومان عالم گردند.

فتنه برانداز ۸۸ یکی از بزرگترین طراحی های جبهه دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران بود. فتنه ای که جمع دشمنان و منافقان داخلی و خارجی را جمع و اتحاد ملت را گسست و امید دشمن را به براندازی نظام و ایجاد تحریم های اقتصادی فلج کننده زنده کرد. دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هیچ گاه تصور نمی‌کردند که با غبارآلوده کردن فضای سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی، ایجاد فشارهای تبلیغاتی و رسانه ای و موج بحران‌سازی علیه نظام و کشور همچون اعمال تحریم های فلج کننده، مردم ایران سره از ناسره را بازشناسند و انقلاب بصیرت برپا کنند و ثابت کنند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب، ولایت، نظام و میهن خود وفا دارند.

یوم ا.. نهم دی ماه ۸۸ تجلی عنایات الهی و توجهات اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم اسلام) بود روزی که امت با تاسی از عاشورا در مقابل شمر و یزید زمان و منافقان ایستاد و بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و امام خویش را به جهانیان نشان داد. نهم دی ماه ترجمان کلام نورانی امام راحل (ره) است که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکتتان آسیب نبیند.

امروز نیز استکبار جهانی برای نابودی خط امام (ره) و انحراف انقلاب اسلامی، ستون خیمه انقلاب، ولایت مطلقه فقیه، را هدف قرار داده است. مقامات رژیم منحوس آمریکا در برنامه ریزی ها و اظهارات وقیحانه خود مکررا و علنا اعلام کرده اند که برای ایجاد تغییر در انقلاب اسلامی ایران باید در نهادهای تصمیم سازی نظام نظیر مجلس خبرگان رهبری نفوذ کنند تا بتوانند از طریق ورود عناصر وابسته خواب های شوم خود را تعبیر نمایند.

بیدار باشیم که اکنون طراحی دشمن، دادن آدرس غلط رفع تحریم ها و دشمنی ها به مردم و خاموش کردن آرمان های ظلم ستیزانه انقلاب و خط امام راحل (ره) در جامعه است تا بتواند از این طریق زمینه نفوذ عناصر غرب زده، حامیان فتنه ۸۸ و مسببان تحریم های فلج کننده سال ۸۸ را به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی فراهم آورد. دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و حامیان غرب زده آن ها بدانند که ملت بصیر و ولایت مدار ایران خصوصا فرزندان امام خامنه ای در دانشگاه ها هیچ گاه خباثت ها، فتنه انگیزی ها و بدعهدی های حال و گذشته آن ها را از یاد نخواهد برد و نمی گذارند زمینه نفوذ شیطان بزرگ به این مملکت بوجود آید.

ما دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه های شهر کرمان در آستانه نهم دی ماه، ضمن تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) و تجدید بیعت با نایب برحق حضرت ولی عصر (عج)، امام خامنه ای (حفظه ا..) عطف به شرایط فعلی جامعه چند نکته را در خور توجه می دانیم:

۱: شورای محترم نگهبان بدون توجه به تبلیغات ضد انقلاب و فتنه گران، بر اساس قانون، مانع از ورود و نفوذ عناصر فتنه ۸۸ به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام گردد.

۲: از مردم ولایتمدار استان استدعا داریم اصول ولایتمداری، استکبارستیزی، تبری از فتنه ۸۸ و نیز اعتقاد به سیاست های کلان نظام نظیر اقتصاد مقاومتی را بعنوان ملاک های اصلی خود در انتخاب های سرنوشت ساز آتی قرار دهند تا شاهد اعتلای روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران و رفع موانع و مشکلات توسعه استان باشیم.

۳:از روسای دانشگاه ها و مقامات دانشگاهی استان خواستاریم بدون هراس از هر گونه برچسب خوردن و با اتخاذ مواضع قاطع، مانع نفوذ فعالین فتنه ۸۸ در دانشگاه های این دیار شهید پرور شوند.همچنین به اطلاع این عزیزان می رسانیم ما دانشجویان بسیجی به راحتی نخواهیم گذاشت که پای این افراد آشوب گر به دانشگاه هایمان باز شود.

۴: از دولت محترم انتظار می رود سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی رهبری معظم انقلاب را بعنوان محور تنظیم برنامه ششم توسعه و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور قرار دهد چرا که مشکلات اشتغال و اقتصاد کشور با نگاه به توانایی های داخلی قابل حل است نه نگاه برون گرا

۴: دولت و مجلس محترم باید بدقت بدعهدی های شیطان بزرگ در برجام خصوصا وضع تحریم های اخیر رژیم خبیث آمریکا را رصد نمایند. بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، شورای عالی امنیت ملی و نامه حکیمانه رهبر معظم انقلاب، ایجاد تحریم های جدید به بهانه های مختلف (تروریسم، حقوق بشر، موشکی و ..) و نیز عدم تهعد کتبی رییس جمهور آمریکا مبنی بر وضع تحریم های جدید نقض آشکار برجام است که در این صورت کسی از سوی ملت ایران، اجازه خروج قلب رآکتور آب سنگین اراک، خارج کردن مواد هسته ای از کشور و سایر تعهدات را نخواهد داشت.

 

 

 

والسلام علی عبادا.. الصالحین

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد-واحد کرمان

بسیج دانشجویی دانشکده شهید چمران
دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi