پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:05:59 - پنجشنبه 30 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان همراه با رهبر خود در عزای اباعبدالله سوگواری می کنند
دانشگاه ولیعصر رفسنجان اردوی دانشجویی بیت رهبری را در تاسوعا و عاشورای حسینی از پنجشنبه ۳۰ مهرماه تا شنبه ۲ آبانماه برگزار می کند.

علیرضا شاهسونی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با برنامه ویژه دانشگاه ولیعصر رفسنجان در ایام محرم گفت:از طرف بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر رفسنجان با همکاری دانشگاه اردوی دانشجویی بیت رهبری در تاسوعا و عاشورای حسینی از پنجشنبه ۳۰ مهرماه تا شنبه ۲ آبانماه برگزار می گردد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی افزود: با توجه به استقبال پورشور دانشجویان از این اردو تنها راه انتخاب قرعه کشی بود که در نهایت ۱۲۰ نفر دانشجوی دختر و ۸۰ دانشجوی پسر به این اردو اعزام می شوند.

این فعال دانشجویی در خصوص این اردو توضیح داد: در بیت رهبری دهه اول محرم مراسم عزاداری اباعبدالله برگزار می گردد که دانشجویان دانشگاه ولیعصر توفیق شرکت در یکی از این مراسم را خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به دیگر برنامه های این اردوی زیارتی خاطرنشان کرد: دانشجویان همچنین در عزاداری دانشگاه امام صادق شرکت خواهند داشت و از موزه عبرت بازدید داشته و به احتمال زیاد زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران نیز جز برنامه ها خواهد بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi