پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:21:53 - یکشنبه 14 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«خدمتی» نخستین مدال طلای کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد
رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی گفت: در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان نجمه خدمتی نخستین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد”  محمد رضا نایاب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بانوی تیرانداز خراسان جنوبی در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان برای کشورمان افتخار آفرید.

وی افزود: شلیک نجمه خدمتی به سیبل مسابقات تیراندازی با تفنگ‌بادی ۱۰ متر به هدف نشست و نخستین مدال خوشرنگ طلای کاروان ورزشی ایران را به ارمغان آورد.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی تصریح کرد: در مسابقات تیراندازی ۱۰ متر با تفنگ بادی بانوان بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان نماینده چک نایب قهرمان شد و صربستان در جایگاه سوم ایستاد.

نایاب یادآور شد: مه لقا جام بزرگ نیز دیگر نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات که پیش از این راهی فینال شده بود رتبه هشتم را از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این در بخش تیمی تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان نیز نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ و مائده سادات امین‌زاده توانستند با مجموع امتیاز ۱۲۳۷٫۳ مدال برنز تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۱۲ تا ۲۳ تیرماه در گوانجو کره جنوبی برگزار می‌شود و در رشته تیراندازی ۱۳ ورزشکار از کشورمان حضور دارند.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi