پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:16:37 - سه شنبه 29 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خاطرات احمد یوسف‌زاده از اعجاز قرآن در اردوگاه الرمادی و کتاب «آن بیست و سه نفر»
نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» در اختتامیه‌ سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه ۵ کشور در بیان حال و هوای اردوگاه‌های الرمادی و موصل و اعجاز قرآن به خواندن بخشی از کتاب «آن بیست و سه نفر» پرداخت.

به گزارش “دانشجو آزاد” ؛ احمد یوسف‌زاده روز گذشته در اختتامیه‌ سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه ۵ کشور در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان به بیان خاطرات خود و ارتباط این خاطرات با قرآن اشاره کرد.

وی در بیان حال و هوای اردوگاه های الرمادی و موصل و اعجاز قرآن به خواندن بخشی از کتاب «آن بیست و سه نفر» پرداخت که در زیر می‌خوانید:

«نامه‌ای به زیدالله نوری قاری کوچک اردوگاه الرمادی. سلام، زید الله یادت می‌اد سوت آمار را که می‌زدند و آفتاب که ما البته نمی‌دیدمش می‌رفتیم پشت پنجره آسایشگاه منتظر میموندیم تا سرباز عراقی توی مقر پیچ آمپلی فایر باز کند دست بزاره را رو دکمه‌ ضبط صوت و صدای ملکوتی قرآن بپیچیه توی آسایشگاه.

زیدالله می‌اد آنقدر به صوت قرآن علاقه داشتیم که از روی خش خش نوار می‌فهمیدیم که سرباز عراقی نوار کدوم قاری را می‌گذاره تو ضبط صوت یادت می‌اد این یادت می‌اد اولین آین باشه (اذ قال موسی..) تو مخصوصا سوره کهف با صدای عبدالباسط خیلی علاقه داشتی عین خود عبدالباسط خدابیامرز هم می‌خوندی، داستانش هم جالب بود موسی و خضر رفتند و رفتند تا رسیدن تا جایی که تو دو تا دریا قاطی هم می‌شدند از اونجا که گذشتند موسی گرسنه‌اش شد و به دوستش گفت: اون ماهی کباب بیار بخوریم رفیقش گفت: اوه یادم رفت بهت بگم ماهی کباب را گذاشتم همانجا که دریا با هم قاطی شدن روی تخته سنگی یک هو دیدم ماهی افتاد توی آب دریا و شروع کرد به شنا کرد و رفت.»

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi