پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:48:59 - یکشنبه 13 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمله به رهبری با مدل انرژی هسته ای / حذف سپاه پاسداران از طریق دولت برنامه بعدی غربی هاست
استاد دانشگاه باقر العلوم گفت: غربی ها برای اینکه بتوانند رکن اصلی امنیت ایران را در چشم مردم تحقیر کنند،به دنبال ایجاد شکافی بین مردم و سپاه هستند.

به گزارش “دانشجو آزادحسن غفاری فر در گفت و گو با خبرنگار “ پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ” با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان در صدد نفوذ هر چه بیشتر در نظام جمهوری اسلامی هستند گفت: هرگاه نظامی قصد داشته باشد در تصمیمات کشور دیگری تاثیر گذار باشد، طبیعتا برای این تاثیر گذاری با نظام کشور هدف ارتباط گیری می کند.

عضو هیات علمی دانشگاه باقر العلوم افزود: وقتی این ارتباط برقرار شد به دنبال جلب اعتماد، گرفتن اخبار ویژه و دادن اخبار تاثیر گذار در آن جامعه عمل می کند که این فرآیند تاثیر در مخاطبان جامعه هدف برای تغییر آراء و اندیشه آنان در راستای هدف نظام سلطه را ، نفوذ می گویند.

برخی از نفوذی ها آی دزد آی دزد می کنند تا ذهن جامعه را تغییر دهند

غفاری فر با بیان اینکه برخی از نفوذ پذیر ها آی دزد آی دزد می کنند تا ذهن جامعه را تغییر دهند؛ تصریح کرد: کسی که خودش عامل نفوذ است به نیروهای دیگر تهمت می زند و  آن ها را تندرو و عامل نفوذ خطاب می کند.

این کارشناس سیاسی ابراز داشت: وقتی رهبری می گویند به نیروهای انقلابی تند رو نگویید، پس کسانی که نیروهای متعهد را تندرو می خوانند با رهبری سر ستیز دارند و می گویند خود من تابلوی نفوذ هستم.

ایجاد حالت ابهام و منحرف کردن مسیر، یک خیانت به ملت است

این تحلیل گر مسائل سیاسی در ادامه بیان کرد: پس ایجاد یک حالت ابهام و بیان استدلال هایی مبنی بر اینکه که امکان نفوذ نیست یا اگر هست اینجا نیست؛ خودش یک خیانت به ملت است در حالی که نفودی ها در حزب جمهوری نفوذ کرده بودند و ۷۰ شهید از ما گرفتند و با رسوخ در دولت رئیس جمهور و هیات دولت را از ما گرفتند.

غفاری فر با بیان اینکه جامعه هدف نفوذگران ایران و انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی کاملا متکی به مردم است، در نتیجه دشمنان به دنبال تغییر اندیشه مردم هستند.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: با توجه به رابطه امت و امامی که در انقلاب اسلامی اتفاق افتاد مستقیم نمی توانند در مردم اثر بگذارند چون هم دامنه جامعه هدف بسیار وسیع است و هم ارتباط جامعه هدف با امام بسیار محکم است.

دشمنان هواپرست ترین مدیران را برای نفوذ در ایران انتخاب می کنند

وی اذعان کرد: بر همین اساس دشمنان مسئله دارترین، هواپرست ترین و ضعیف النفس ترین مدیران را از مجلس شورای اسلامی ، دستگاه قضا، دانشگاه ها، رسانه ها و دولتی ها ، شناسایی و از نقطه ضعف آن ها استفاده و آن ها را وام دار و بدهکار به خود می کنند و در گام های بعدی این ها نقطه استحاله ملت می شوند و دشمن اصلی را بزک می کنند.

غفاری فر با اشاره به اقدام روزنامه شرق برای توجیه کار خائنانه آمریکا در خصوص گرو گرفتن اموال مردم ایران، اظهار کرد: این روزنامه برای توجیه کار آمریکایی ها خبر را با تیتر ” دلارهای طلب ایران گروگان گروگان گیری ” تنظیم می کند؛ یعنی می گوید ای مردم چرا شما از بلوکه شدن پول های خود ناراحتید؛ ایران قبلا نیروی آن ها را گروگان گرفته بودند و آن ها این اقدام خلافکارانه شما را با این گروگان گیری مالی جریمه کردند.

 وی افزود: این مطلب روزنامه شرق به این معنی است که شما بیجا کردید که انقلاب کردید اما مستقیم این حرف را نمی زند و مردم را در یک خماری می گذارند، چون نسل دوم و سوم انقلاب اصل قضیه را نمی دانند، باور می کنند که این تاوان گروگان گیری نیروهای آمریکایی است.

عضو هیات علمی دانشگاه باقر العلوم تصریح کرد: پس دشمن از طریق همین رسانه ها در یک پروسه چند ساله ذائقه مردم را تغییر، انقلاب را بدهکار و دشمن را طلبکار، خادم و رئوف برای ملت معرفی می کنند.

سنگین جلوه دادن تحریم در اقتصاد ایران اولین گام نفوذ در دولت

غفاری فر با بیان اینکه رسانه ها تلاش کردند وزن تحریم ها در اقتصاد ایران را سنگین جلوه بدهند، خاطر نشان کرد: در طی چندین سال برای یک عده از ایرانی ها جا انداختند که علت تحریم خیره سری دیپلماسی جمهوری اسلامی است و الا غرب و اروپا به دنبال تحریم حداکثری ایران نیست .

وی با اشاره به اینکه از طرفی غربی ها نیاز رقیب دولت قبلی را در فروپاشی اعتماد جامعه نسبت به دولت قبلی دیدند، افزود: برای این فروپاشی اعتماد، یک فضای خشن رسانه ای ایجاد کردند تا تاثیر تحریم ها را در زندگی روزمره به صورت قوی نشان دهند.

رقبای دولت قبل خیره سری دیپلماسی را دلیل اصلی تحریم ها جلوه دادند

عضو هیات علمی دانشگاه باقر العلوم با بیان اینکه رقیب دولت قبلی از این فضای جهانی و ایجاد شده داخلی استفاده کرد؛ تصریح کرد: رقیب دولت قبلی کاملا برای جامعه مخاطب داخل ایران جا انداخت که تمام مشکلات به تحریم بر می گردد و مشکل تحریم به خیره سری دیپلماسی، اگر از دولت قبلی رهایی پیدا کنید و به سمت ما بیایید ما با عقلانیت دیپلماسی تحریم ها را کاهش می دهیم، در نتیجه اقتصاد را به سمت اصلاح و پیشرفت می بریم.

غفاری فر عنوان کرد: نفوذی ها وعده اصلاح اقتصادی به واسطه دیپلماسی هسته ای را در ایران نهادینه کردند و مردم نسبت به اینکه اگر جنس دولت خدمتگذار کنار برود و جنس دولت کارگزاران و مشارکتی ها سر کار بیایند، شرطی شدند.

هدف غربی ها بسته شدن حیثیت دولت روحانی به مسئله هسته ای  بود

وی با اشاره به اینکه دولت جدید با شعار دیپلماسی عقلانی در  رفع تحریم ها و شکوفا کردن اقتصاد، به میدان انتخابات آمد، اذعان کرد: با انتخاب روحانی، غرب به هدف خود که همان احتیاج مبرم دولت جدید به رفع تحریم از طریق گفتگوی هسته ای بود، رسید و حیثیت دولت روحانی به مسئله هسته ای بسته شد.

غفاری فر تصریح کرد: این در حالی است که روحانی در سخنرانی های مدت ها قبل از انتخابات ۹۲، که هنوز هم موجود است عمده مشکلات اقتصادی را مربوط به سوء تدبیر مدیران بیان کرد نه تحریم، اما موقع انتخابات گفت ” بنده روی کار بیایم هم چرخ سانتریفیوژ  و هم چرخ اقتصاد را می چرخانم.”

اشتیاق بی اندازه برای رفع تحریم ها گاف بزرگ روحانی به غربی ها

عضو هیات علمی دانشگاه باقر العلوم تاکید کرد: آمریکا و غرب فهمیدند که روحانی و تیمش حاضرند برای همراهی با غرب جهت رفع تحریم ها همه نوع امتیازی را بدهند، برای این موضوع هم چنان که همه شاهدیم چیزی در عرصه هسته ای نمانده است که روحانی آن را تحویل غرب ندهد؛ آخرین مورد هم ارسال اورانیوم غنی شده ایران بود.

حذف سپاه پاسداران از طریق دولت برنامه بعدی غربی هاست

وی بیان کرد: با این اقدامات دولت روحانی جایی برای چانه زنی ندارد، اما از آن طرف غربی ها نمی خواهند روحانی را کاملا از دست بدهند، چرا که می خواهند گام بعدی حمله به امنیت ملی را از طریق روحانی پی بگیرند،به این صورت که بعد از جریان دیپلماسی هسته ای، تلاش برای مقصر جلوه دادن نیروهای امنیتی نظام و در راس آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گام بعدی است.

غفاری فر تصریح کرد: غربی ها برای اینکه بتوانند رکن بعدی امنیت ما را که بیشترین نقش را در دفاع ۸ ساله از ایران ایفا کرد ، در چشم مردم تحقیر کنند مانند جریان دیپلماسی هسته ای که اعتماد مردم به دولت قبل را از بین بردند این بار به دنبال ایجاد شکافی بین مردم و سپاه پاسداران هستند تا از این طریق بتوانند امنیت اسرائیل را تامین کنند.

دستور روحانی برای تقویت سامانه موشکی ایران یک حرکت کاملا تبلیغاتی است

عضو هیات علمی دانشگاه باقر العلوم با بیان اینکه نفوذ هم چنان ادامه دارد، بیان کرد: امروزه نیز نفوذ ادامه دارد، غربی ها این تحریم ها را نزدیک انتخابات انجام دادند چرا که می دانند  روحانی برای اینکه در انتخابات به حداقل های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برسد، احتیاج شدید دارد لذا دوباره مانند موارد قبلی حاضر است باج دهد به همین دلیل این حرکات را انجام دادند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر قرار است آقای روحانی باج دهد، پس چرا به وزارت دفاع دستور تقویت سامانه موشکی را می دهد؛ عنوان کرد:  این حرکت روحانی کاملا تبلیغاتی است برای اینکه که به جریان دینی بگوید من همچنان که به شما وعده داده ام نسبت به امنیت ملی حساسم در حالی که در قراردادی که امضا کرده تعهد داده است که این مراحل را طی کند.

غفاری فر تشریح کرد: روحانی این گام را به عنوان گام اولیه اعتماد سازی خود و ملت ایجاد می کند و در گام های بعدی با رسانه هایی که به تعبیر مقام معظم رهبری به دنبال بزک کردن آمریکا هستند، راه های قانونی به سبک غرب را پیدا می کنند که بگویند هم چنان که ما برای رفاه اقتصادی بایستی انرژی هسته ای را که ضرورت ندارد بدهیم تا شکم ما سیر شود؛  برای پیشرفت اقتصاد نیز نیاز داریم توان موشکی را حذف کنیم.

حمله به رهبری با مدل انرژی هسته ای

تحلیل گر مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: آقای روحانی در دیداری سخن از اسلام رحمانی را مطرح می کند، در حالی که مقام معظم رهبری فرمودند این همان اسلام لیبرالی است.

وی ادامه داد: اما همین آقای روحانی می داند که در کنار رهبری سخنان آن را طیف حزب الله گوش می دهند، در روز ۹ دی، از اسلام،انقلاب و شخص ولی فقیه دفاع می کند.

غفاری فر عنوان کرد: در حال حاضر در همه افکار جا افتاده است که اگر انتخابات شروع شود عکس روحانی، هاشمی و سید حسن خمینی در کنار هم قرار خواهد گرفت، همان هاشمی که علمدار شورای رهبری و نظارت بر رهبری است و رسانه های روحانی برای این دو موضوع خدمت ارائه می دهند.

عضو هیات علمی دانشگاه باقر العلوم اذعان کرد: نفوذی ها برای اینکه بتواند گام بعدی حمله به رهبری را با همان مدل انرژی هسته ای پیش ببرند فعلا در صحبت های خود از رهبری دفاع می کنند تا گام های بعدی را طی کنند و به مردم بگویند ببینید ما از رهبر دفاع کردیم، از موشک دفاع کردیم، اما دشمن بی ادب و بی منطق است و صلاح ما در این است که با آن ها همکاری کنیم.

انتهای پیام/س

 

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi