پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:59:12 - یکشنبه 21 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس کل دادگستری استان اعلام کرد
حمایت دستگاه قضایی از طرح‌های توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک استان کرمان
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان از طرح‌های توسعه‌ای در زمینه ارتقاء زیرساخت‌های شبکه و اینترنت در استان کرمان حمایت می‌کند.

 به گزارش دانشجو آزاد: حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ۲۱ آبان ماه در نشست با شورای راهبردی ICT استان کرمان اظهار کرد: موضوع ارائه خدمات مطلوب اینترنت همواره یکی از دغدغه‌های مردم است و گلایه‌هایی از سوی مردم در خصوص عدم خدمات دهی و سرویس‌دهی مناسب وجود دارد.

وی با بیان اینکه موضوع تجارت الکترونیک مورد تاکید است، افزود: با توسعه شبکه فیبر نوری در سراسر استان کرمان، امیدواریم شاهد تحول در حوزه کسب و کارهای اینترنتی باشیم.

حمیدی درباره دغدغه شورای راهبردی ICT در رابطه با سرقت تجهیزات و تاسیسات مخابراتی و زیرساختی، گفت: در این رابطه برخورد قاطع با سارقان تجهیزات و اموال دولتی در دستور کار قرار دارد و بایستی کمیته‌ای متشکل از دادستانی، فراجا، فرمانداری و دستگاه ذیربط در سراسر شهرستان‌های استان تشکیل شود. 

بنابراین گزارش، حسین ساجدی فر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان نیز در این نشست با تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی استان گفت: در حال حاضر پروژه بزرگ فیبر نوری در استان کرمان در حال انجام است و امیدواریم با اتمام این پروژه، فیبر نوری درب منازل تحویل مردم دهیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین شبکه ارتباطی در پهناورترین استان کشور در کرمان وجود دارد، افزود: در ارتباط با تکمیل پروژه بزرگ فیبر نوری در استان کرمان نیازمند حمایت دستگاه قضایی هستیم تا کارها با سرعت پیش برده شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi