پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:17:42 - پنجشنبه 4 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حماسه ۹ دی تضمین کننده مسیر درست انقلاب اسلامی بود
رییس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: حماسه ۹ دی نشان داد انقلاب همچنان با قدرت و قوت تمام استمرار داشته و این حماسه تضمین کننده مسیر صحیح و درست انقلاب اسلامی بود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایسنا، دکتر رضا کامیاب مقدس، درباره حماسه ماندگار ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی نشان داد که اصالت انقلاب، خط و هویت ولایت پذیری و اسلامی بودن انقلاب همچنان با قدرت و قوت تمام استمرار داشته و این حماسه تضمین کننده مسیر صحیح و درست انقلاب اسلامی بود.

 

وی بر نقش بصیرت در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی تأکید کرد و افزود: حماسه ۹ دی نشان داد مردم و مسئولان در مقابل توطئه‌هایی که نظام اسلامی را تهدید می‌کند دوشادوش یکدیگر می‌ایستند، از ارزش‌های آن دفاع به عمل می‌آورند و برای استحکام این نظام که برگرفته از خون شهداست درکنارهم ایستاده اند.

 

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه حماسه دی ماه برخاسته از ایثار و اخلاص و صبر رهبر معظم انقلاب و ملتی مکتبی و با بصیرت بود که توانست منشا بسیاری از خدمات به نظام باشد اظهار کرد: در دوران سرافراز انقلاب اسلامی رخدادهای بزرگی به وقوع پیوسته که هر یک نقطه عطفی در تاریخ پر بار و ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

کامیاب مقدس با بیان اینکه حماسه ۹ دی جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد خاطرنشان کرد: حماسه حضور مردم ایران اسلامی در تمام صحنه های انقلاب به خصوص ۹ دی رسالت مسوولان را در خدمت گزاری بیشتر به مردم سنگین تر کرده است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi