پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:08:02 - شنبه 14 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:
حقوق بشر اسلامی بدون در نظر گرفتن جنسیت و ملیت حافظ کرامت انسان ها است
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به حقوق بشر اسلامی اجازه ی پیاده سازی داده شود می تواند کرامت انسانی را نیز تامین کند چرا که حقوق بشر اسلامی بدون در نظر گرفتن جنسیت، ملیت، رنگ پوست به دنبال احقاق این هدف است.

به گزارش “دانشجوآزاد” لاله افتخاری در گفتگو با ” زنان کویر ” در خصوص لزوم حقوق بشر اسلامی گفت: دو حقوق بشر اسلامی و حقوق بشر انسانی در دنیا وجود دارد، حقوق بشری که اکنون در دنیا متداول است حقوق بشر آمریکایی است از آنجا که بعضی از کشورها از جمله آمریکا به بهانه ی این حقوق بشر در مسائل داخلی کشورها دخالت می کنند از این رو نتوانسته حقوق بشر انسان ها را تامین کند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که حقوق بشر آمریکایی نتوانسته پاسخگو و حامی بشریت باشد تا کنون بارها تجمعاتی بر علیه حقوق بشر آمریکایی انجام شده است.

وی با بیان این که حقوق بشر اسلامی بدون در نظر گرفتن جنسیت، ملیت، رنگ پوست به دنبال احقاق این هدف است، ابراز داشت: حقوق بشر اسلامی می تواند تامین کننده منافع همه ی افراد باشد و در برابر زیاده خواهی ها، ریزه خواری ها را بگیرد.

مسئول هیأت اندیشه ورز مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور تاکید کرد: حقوق بشر کنونی چیز جز به خطر انداختن جان انسان ها، نا امنی، رعب و از بین بردن حقوق بشر نبوده است.

افتخاری تشریح کرد: اگر به حقوق بشر اسلامی اجازه ی پیاده سازی داده شود می تواند کرامت انسانی را نیز تامین کند و قطعا با نگرشی که به بشر، نیازمندیها و توجه به انسان ها دارد می تواند کرامت انسانی را حفظ کند.

وی تاکید کرد: آنچه که در کشورها پیاده سازی شده تا کنون حقوق بشر بوده اما نه از نوع اسلامی بلکه حقوق بشر آمریکایی که به دنبال منافع برخی ملت ها بوده است.

انتهای پیام/

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi