پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:11:20 - یکشنبه 14 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور در رقابت‌های بین المللی باعث افزایش روحیه بانوان پینگ پنگ باز خواهد شد
ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان ایران می‌گوید ایجاد یک شرایط برابر برای مردان و زنان در ورزش ایران می‌تواند شرایط پیشرفت ورزش بانوان را فراهم کند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش خبر ؛ ریم صامت عضو تیم ملی پینگ پنگ کشورمان به وضعیت آمادگی خود برای رقابت‌ها قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمرینات سختی را به صورت مداوم و فشرده دنبال می‌کنم و تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه در این رقابت‌ها به کار بسته‌ام.


 


او ادامه داد: علاوه بر رقابت‌ها قهرمانی آسیا، رقابت‌های قهرمانی آسیا را نیز در پیش دارم و باید امسال در بهترین شرایط آماده‌سازی قرار بگیریم.


 


ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با بیان اینکه حضور مربی و حریفان خارجی یکی از مهم‌ترین نیازهای بانوان پینگ‌پنگ باز است، گفت‌: قرار شده تا حریفان تمرینی به همراه مربی از کشور کره‌شمالی به ایران سفر کنند که به نظرم اگر این اتفاق رخ دهد می‌تواند تاثیر زیادی در آمادگی ملی‌پوشان برای رقابت‌های پیش رو داشته باشد.


 


صامت افزود: اینکه فدراسیون تلاش می‌کند تا شرایط برابری را برای بانوان و آقایان مهیا کند جای خوشحالی بسیاری دارد. ما شرایط برابر می‌خواهیم. مطمئن باشید اگر در شرایط برابری تمرینات خود را دنبال کنیم، ما نیز می‌توانیم نتایج خوبی را در رقابت‌های بین‌المللی کسب کنیم.


 


او با بیان اینکه حضور مکرر در رقابت‌های بین‌المللی می‌تواند سبب رشد بانوان پینگ‌پنگ باز شود، افزود: حضور در رقابت‌های بین‌المللی برای بانوان پینگ‌پنگ باز بسیار حائز اهمیت است. این حضور می‌تواند سبب افزایش تجربه بانوان و البته افزایش اعتماد به نفس آنها برای حضور در رقابت‌های مهم بین‌المللی شود.


 


عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران به سطح بالای رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه امسال در تایلند برگزار می‌شود نیز اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها به دلیل حضور فشرده تیم‌های آسیایی به نوعی دشوارتر از رقابت‌های قهرمانی جهان است. حضور تیم‌های قدرتمند شرق آسیا در این رقابت‌ها کار را برای پینگ‌پنگ بازان ایران سخت می‌کند، ولی ما نیز تمام تلاش خود را برای بدست آوردن بهترین نتیجه به کار می‌بندیم.


 


صامت اضافه کرد: ‌اگر بتوانیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا در جمع هشت تیم برتر حضور داشته باشیم به نظرم نتیجه خوبی را کسب کرده‌ایم.


 


او همچنین به رقابت‌های قهرمانی جهان که اسفندماه امسال در مالزی برگزار می‌شود نیز اشاره کرد و گفت: پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا با تمام توان تمرینات خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان دنبال می‌کنم تا بتوانم باز هم در تیم ملی حضور داشته باشم.


 


صامت در بخش دیگری از این گفت‌گو در مورد لیگ ‌تنیس روی میز بانوان نیز گفت: امسال لیگ تنیس‌روی میز بانوان در سطح مطلوبی برگزار شد و من نیز به همراه مس کرمان توانستم عنوان قهرمانی را بدست بیاورم. برگزاری این لیگ سبب می‌شود تا بانوان پینگ‌پنگ باز آمادگی خود را حفظ کنند و از شرایط تمرینی دور نشوند.


 


ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در پایان خاطر نشان کرد: ورزش بانوان در ایران نیازمند توجه بیشتر است. البته در پینگ‌پنگ شرایط نسبتا خوبی برای بانوان وجود دارد ولی مطمئن باشید هر میزان به بانوان توجه بیشتری شود شاهد پیشرفت بیشتر در ورزش بانوان خواهیم بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi