پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:11:48 - چهارشنبه 27 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور دانشجویان در اردوهای جهادی خط بطلانیست بر نیرنگ های دشمن/حرکت های خودجوش جهادی یادآور روحیه بسیجیان دفاع مقدس
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان: حضور دانشجویان متدین و متشرع با وجود هجمه های زیاد علیه دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مناطق محروم، خود خط بطلانیست بر شعارها و نیرنگ های دشمن.

ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد در رابطه با اردوهای جهادی اظهار داشت: اردوهای جهادی نوروز ۹۴ تحت قالب ۲۲ گروه جهادی و با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر اردو، در مناطق کم برخوردار و محروم استان کرمان با حضور دانشجویان پر تلاش و همیشه در صحنه بکار خود را از ۲۵ اسفند ماه سال جاری آغاز نمودند.

بهروز افزود: این اردو ها که به منظور ترویج فرهنگ جهاد و تلاش در راستای ایجاد مشاغل خانگی و توسعه کار و تولید در قالب اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و رفع شبهات دینی، در قالب عرصه فرهنگی و ساخت خانه عالم ، مسجد و حسینیه، در قالب فعالیت های عمرانی و ویزیت رایگان، در قالب فعالیت های پزشکی و درمانی و سایر فعالیت ها تا ۱۵ فروردین ماه با حمایت سپاه استان، دانشگاه ها و ادارات با محوریت ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان مشغول به کار هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان بیان کرد: حضور دانشجویان متدین و متشرع با وجود هجمه های زیاد علیه دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مناطق محروم، خود خط بطلانیست بر شعارها و نیرنگ های دشمن.

وی در ادامه گفت: این حرکت های خودجوش جهادی پیام تلاش و کوشش را با خود به همراه دارد و یادآور تلاش و روحیه بالای بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس میباشد که با توکل بر خداوند و استعانت به پیشگاه معصومین(ع) هرگز دست از سعی و تلاش و خدمت به مردم دست بر نمی دارند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi