پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:06:22 - یکشنبه 24 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور جاسوس فرانسوی در دانشگاه شهیدبهشتی یک هفته مانده به انتخابات
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی گفت: سرپرست دانشگاه شهیدبهشتی دانشجویان انقلابی را به حضور نمی‌پذیرد اما از جاسوس فرانسوی با آغوش باز استقبال می‌کند.

به گزارش “دانشجوآزاد” حامد عبیری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور سفیر فرانسه در این دانشگاه و دیدار وی با رئیس دانشگاه، گفت: دیدار جاسوس فرانسوی یک هفته مانده به انتخابات و رد مکرر درخواست دیدار دانشجویان انقلابی توسط سرپرست دانشگاه در نوع خود بسیار قابل تامل است.

وی افزود: سه هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری ایران، سرپرست دانشگاه به همراه هیاتی دانشگاهی شامل بعضی رؤسای دانشگاه‌های کشور به اروپا رفت و با برخی اروپاییان دیدار کرد.

عبیری تاکید کرد: پس از بازگشت، یک هفته نگذشت که مدیر ارشد جاسوسی فرانسه درخواست دیدار با وی را داشت و چند روز گذشته دانشگاه شهید بهشتی تهران که افتخار حضور اساتیدی چون شهید شهریاری را در خود دارد، میزبان عنصر اطلاعاتی فرانسه بود.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: اینکه احتمالا سرپرست دانشگاه تصمیم به گسترش روابط با عناصر اطلاعاتی اروپایی را در آستانه انتخابات داشته باشد، بیشتر به نهاد‌های امنیتی مربوط است که باید ورود کنند اما مصیبت عظما زمانی است که تشکل‌های انقلابی دانشگاه، یک ماه است که در انتظار پاسخ نامه‌های خود برای دیدار با سرپرست دانشگاه هستند و وی با این بهانه که حرف‌های خود را قبلا زده است، از دیدار با دانشجویان طفره می‌رود.

وی گفت: از نهادهای ذیربط تقاضا می‌شود برای بررسی وقایع اخیر دانشگاه شهید بهشتی اقدام کنند.

لازم به ذکر است سفیر فرانسه در گذشته رئیس دایره اطلاعات در «اداره کل امنیت خارجی» فرانسه بوده است و ۴ سال هم به عنوان یک مدیر اطلاعاتی ارشد برای دولت فرانسه کار کرده و از آن جا مستقیم راهی تهران شده است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi