پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:15:04 - شنبه 3 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور افتخاری زهرا نعمتی در جشن هندبالی ها / کرمان موتور اسپانسر اول ورزش هندبال
جشن بزرگ هندبال امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

 به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” جشن بزرگ هندبال عصر امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در این مراسم از برترین‌های سال‌ گذشته تجلیل به عمل آمد


* محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ساعت ۲۰:۵۵ دقیقه به محل برگزاری مراسم آمد این در حالی است که برنامه از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه و با یک ساعت ۴۵ دقیقه تأخیر آغاز شده بود.


* در ابتدای مراسم نماهنگی از عملکرد هندبال قرار بود از اسکوربردها پخش شود که بنا به دلایل فنی این کلیپ ناتمام ماند.


* زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیکی رشته تیراندازی هم که از ورزشکاران کرمانی به حساب می‌آید در این مراسم حضور داشت.


* شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک که در جشن بزرگ هندبال حاضر بود در سخنان کوتاهی اظهار داشت: هندبال تصمیم گرفته جهش بزرگی داشته باشد و امیدوارم این مراسم شروعی برای این جهش باشد.


*‌شفیق نماینده بحرینی کنفدراسیون هندبال آسیا که برای بازدید از امکانات تهران برای دادن میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا به ایران آمده است چند جمله به زبان فارسی برای حضار صحبت کرد و گفت: برای هندبال ایران و مهدوی به عنوان رئیس این فدراسیون آرزوی موفقیت می‌کنم و تشکر می‌کنم که مرا به این جشن دعوت کرده‌اید.


* صابر خراسانی در ادامه برنامه دقایقی برای حضار به شعرخوانی پرداخت.


* در ادامه جشن بزرگ هندبال از برترین‌های لیگ برتر هندبال آقایان و بانوان تجلیل به عمل آمد. این تجلیل از طرف گودرزی، مهدوی، شهنازی و سایر مسئولان انجام شد.


* از اسپانسرهای هندبال ایران رونمایی شد که این بخش از برنامه با آتش‌بازی همراه بود به این ترتیب کرمان‌موتور اسپانسر تیم ملی، بانک گردشگری اسپانسر لیگ برتر و مؤسسه ثامن‌‌الحجج اسپانسر تیم‌های ملی رده‌های مختلف شدند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi