پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:51:49 - چهارشنبه 14 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حسن رجبعلی پور دانشجویی که گمنام زیست و گمنام به شهادت رسید
دانشجوی شهید حسن رجبعلی پور در گروه شهدای غواص عملیات کربلای ۴ است که چندی پیش ایران اسلامی به احترام تشییع پیکر پاک این شهدای دست بسته به پا ایستاد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ دانشجوی شهید حسن رجبعلی پور در گروه شهدای غواص عملیات کربلای ۴ است که چندی پیش ایران اسلامی به احترام تشییع پیکر پاک این شهدای دست بسته  به پا ایستاد.

به بهانه بازگشت پیکر این شهدای غواص گفتگویی با خواهر شهیدان حسن و احمد رجبعلی پور داشتیم؛ خواهر شهید رجبعلی پور گفت: سالهاست منتظر خبری از پیدا شدن پیکر برادرم بودیم و در این سالها دعای هر روزه خانواده رجبعلی پور این بود که کوچکترین نشانه ای از وی بازگردد.

وی افزود: وقتی گفتند پیکر شهدای غواص پیدا شده است نقطه امیدی در دلمان روشن شد و شنیدن نام عملیات کربلای چهار قرارمان را گرفت.

این خواهر شهید در رابطه با حس و حال خانواده پس از شنیدن خبر پیدا شدن پیکر شهدا عنوان کرد: ماه رمضان امسال حال و هوای عجیبی داشت همه خانواده شهدای غواص منتظر بودند تا اعلام شود شهید آنها نیز جزء شهدای شناسایی شده است.

صدیقه رجبعلی پور تصریح کرد: حسن دقیقا از کلاس اول دبیرستان با عشق فراوان به جبهه خود را مهیا ساخته بود و این شعله بعد از شهادت برادرش احمد بیشتر شد.

وی ادامه داد: تمام فکر و ذکرش جبهه بود و جبهه… روز و شبش شده بود، جبهه و جنگ، کلاس درسش در جبهه بود؛ امتحاناتش در جبهه بود؛ دیپلمش را در جبهه گرفت آزمون ورودی کنکور را در جبهه شرکت کرد و در جبهه وارد دانشگاه شد.
خواهر شهیدان رجبعلی پور اظهار داشت: حسن بعنوان دانشجوی دانشگاه تربیت دبیری تهران در رشته تاریخ شروع به تحصیلات دانشگاهی اش کرد، باز هم چیزی نگذشته بود که عازم جبهه شد.

صدیقه رجبعلی پور در پایان خاطر نشان کرد: برادرم گمنام زیست، گمنام جنگید و در آخرین عملیاتی که شرکت داشت عملیات کربلای ۴ (۶۵/۱۰/۴) گمنام به شهادت رسید و در برگ خونینی از تاریخ افتخار آفرین انقلاب اسلامی شکوهمندمان نام خود را ثبت کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi