پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:20:46 - دوشنبه 22 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرکت های مردمی بسیج در جهت آبادانی کشور آب سردی بر آتش کینه دشمنان نظام است/ ۱۰۰۰۰نفر اردو در سال ۹۴ در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم خدمت رسانی می کنند
۱۰۰۰۰مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: نفر اردو در سال ۹۴ در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم خدمت رسانی می کنند.

ناصر بهروز در گفتگو با”دانشجو آزاد” در ارتباط با اهداف اردو های جهادی گفت: این اردوها یک حرکت دو بعدی با تقویت بنیه اعتقادی و خود سازی دانشجویان و کمک به سازندگی و عمرانی و همچنین توسعه فرهنگ ناب اسلامی با حضور دانشجویان در مناطق محروم استان را دنبال می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به حرکت مردمی بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا کنون بیان کرد: حرکت های مردمی و با شکوه بسیج در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور با وجود تمامی تهدید و تحریم ها همچون آب سردی بر آتش کینه و نقشه های شوم دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان بوده است.

وی ادامه داد: نقش ارزشمند و موثر بسیج دانشجویی با برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم با محوریت اقتصاد مقاومتی در حوزه ترویج و آموزش و خدمات جانبی اعم از درمانی ، عمرانی و آموزشی غیر قابل انکار است.

ناصر بهروز توضیح داد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی از شمالی ترین شهرهای استان پهناور کرمان تا جنوبی ترین آن از ابتدای فصل تابستان تا شروع سال تحصیلی جدید با حضور پر شور دانشجویان دانشگاه ها با محوریت بسیج دانشجویی با اردوها ی یک، سه، هفت، دوازده روزه در حال برگزاری وبرنامه ریزی بوده و در سال ۹۴ با حضور ده هزار نفری دانشجویان در مناطق محروم ظرفیتی بالغ بر ده هزار نفر روز اردو را برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان داشت: حضور دانشجویان متشرع و مومن در مناطق محروم باعث ایجاد شور و شعف میان مردم مناطق محروم خواهد بود و بکار گیری توان مردم ، استعدادهای محلی و دانش دانشجویان در راستای رفع محرومیت، معطوف شدن نگاه مسئولین به این مناطق را به دنبال خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با تاکید بر نهادینه شدن روحیه خدمتگزاری در دانشجویان عنوان کرد: همنشینی دانشجویان در این ایام با محرومین جامعه باعث ایجاد انگیزه خدمت گزاری و همدردی با مردم محروم جامعه خواهد شد.

بهروز در رابطه با برنامه های ماه رمضان اردوی های جهادی تشریح کرد: با شروع ماه مبارک رمضان هزاران نفر از جهادگران دانشجو اعم از خواهر و برادر در مناطق محروم شهرستان ها ، کلاس های آموزشی شامل قرائت و حفظ قرآن کریم، احکام ، اقتصاد مقاومتی ، کلاس های بهداشتی و … دیوار نویسی،لای روبی از قنات ها و همچنین ساخت عالِم و مسجد کار خود را آغاز نمودند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi