پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:40:54 - چهارشنبه 9 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرکتی جهادی و مستمر برای برگرداندن مردم غزه به زندگی عادی نیاز است
استاد دانشگاه حضرت فاطمه (س) گفت: حرکتی جهادی و مستمر برای برگرداندن مردم غزه به زندگی عادی نیاز است.

دکتر نوشین رشیدی رنجبر، استاد دانشگاه حضرت فاطمه (س) در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با تشکیل ستاد بازسازی غزه و جمع آوری کمک به مردم غزه گفت: به مسئله غزه بایستی از دید فطرت انسانی نگریست، جنگ ۵۱ روزه ای که به گفته کارشناسان بازسازی آن به حدود ۲۰ سال زمان نیاز دارد، به حرکتی جهادی و مستمر برای برگرداندن مردم غزه به زندگی عادی نیازمند است.
رشیدی ادامه داد: به مسئله غزه نباید به صورت مقطعی نگاه کرد و وظیفه انسانی و اسلامی هر فردی کمک به بازسازی این منطقه است که به نظرم باید به عنوان یک جهاد مالی به این مسئله نگاه کنیم و باقیات الصالحاتی باشد که در آخرت دست ما را بگیرد.
وی بیان کرد: مسئله غزه یک مسئله انسانی است که شاید در شرایط فعلی هنوز برخی از مردم دنیا بدلیل اطلاع رسانی ها و تبلیغات غلط رسانه های صهیونیستی متوجه وخامت اوضاع نباشند پس وظیفه ما ابعاد مختلفی به خود می گیرد هم از لحاظ سیاسی و فرهنگی بایستی اطلاع رسانی صورت گیرد و برای آگاه کردن مردم دنیا گام برداریم و هم از لحاظ مالی به این مردم ستمدیده کمک کنیم.
استاد دانشگاه حضرت فاطمه (س) در رابطه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای غزه گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا مربوط به یک فرد یا یک مجموعه نیست بلکه حرکتی فرهنگی و آرمانی است برای قیام مظلوم علیه ظالم که در طول تاریخ وجود داشته است.
وی در پایان، عنوان کرد: دانشگاه حضرت فاطمه (س) پیرو بخشنامه ای در تابستان امسال از طرف بسیج اساتید اقدام به جمع آوری کمک های مالی به مردم غزه کرد و مجددا به همت اساتید و دانشجویان این حرکت خداپسندانه را تکرار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi