پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

20:05:13 - جمعه 7 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرف اول را مردم می زنند / حالا نوبت نامزدها است که شایستگی خود را ثابت کنند
عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت:مایندگان دین سنگینی را نسبت به مردم دارند که باید ادا کنند.

زهرا لری در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: امروز مردم کرمان در صحنه ی انتخابات و خلق حماسه ی سیاسی دیگر با حضوری چشمگیر درخشیدند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان افزود: اکنون نوبت کاندیداها و نمایندگانی است که شایستگی پذیرش این جایگاه را پیدا کرده اند .

وی خاطرنشان کرد:نمایندگان دین سنگینی را نسبت به مردم دارند که باید ادا کنند و بایستی با عزم جدی و کوشش مضاعف در سایه ی رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای توسعه و پیشرفت و سازندگی حوزه ی انتخابی خود نهایت تلاششان را داشته باشند و در صحنه ی بین المللی بتوانند در جهت احقاق جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری مردم تلاش کنند.

لری با اشاره به انتخاباتهای ادوار گذشته اظهار داشت: تجربه ی انتخابات در ادوار مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که حرف اول را مردم می زنند و نتیجه انتخابات از قبل قابل پیش بینی نیست .

عضو شورای اسلامی شهر کرمان در رابطه با نقش مردم در انتخاب اصلح عنوان کرد: مردم براساس عملکرد و برنامه های کاندیداها به آنها رای می دهند و این توهم که بعضی از کاندیداها دچار آن می شوند که ممکن است آرای قابل قبولی داشته باشند و بعد از اعلام نتایج به نفع آن نباشد بدان معنا است که تحلیل درستی نداشته اند.

وی تصریح کرد: درن هایت همگان باید پایبند به قانون و مقرراتی باشند که در نظام جمهوری اسلامی وضع شده و این باعث ایجاد آرامش و فضای مطلوب در جامعه می شود و تا بعد از انتخابات همه بتوانند در جشن پیروزی شرکت کنند، جشنی که مردم بانیان اصلی آن هستند همان کسانی که این شکوه دیدنی را رقم زدند و باعث خشمگین شدن دشمنان ما شده اند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi