پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:04:43 - پنجشنبه 29 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حجت‌الاسلام صباحی: دانشگاه ارزش کمک‌های خیران را چندین برابر کرده است
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان گفت: دانشگاه با تولید علوم و دانش ارزش کمک‌های خیران را چندین برابر کرده است.

به گزارش “دانشجو آزاد”، حجت‌الاسلام محمد صباحی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان که امروز در همایش “دوستداران دانشگاه” در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان سخن می‌گفت، کار بزرگ مرحوم افضلی را شایسته‌ تقدیر دانست و گفت: کارهای خیر در ادیان مختلف تعابیر فراوانی دارند، به عنوان مثال در اوستا از کارهای خیر با عنوان پیشکش یاد شده است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان ادامه داد: در دین مبین اسلام نیز تعابیر فراوانی منجمله باقیات صالحات بر ایثار برای کارهای خیر نام برده شده است.

حجت‌الاسلام صباحی با اشاره به اینکه هر کدام از این تعابیر بستگی به انگیزه و نیت افراد برای انجام کار خیر دارد، گفت: نیت‌ها باید دیده شوند، اهداف باید دیده شوند و نامگذاری شوند.

وی تصریح کرد: از بعد دیگر دین اسلام هیچ امر خیری حتی بسیار ناچیز و کوچک را بی‌ارزش نمی‌داند و تاکید دارد که عمل و هدفی را نادیده نگیرید.

امام جمعه موقت کرمان ضمن تاکید بر این نکته که دانشگاه به شما خیرین و دوستدارانش منت دارد، بیان داشت: کسانی که در زمینه کمک به دانشگاه فعالند، باید بدانند که این هزینه‌های انجام شده اکنون تبدیل به درمانی برای بیماران راه روشنی برای علوم و پیشرفت تکنولوژِی شده‌اند.

حجت‌الاسلام صباحی گفت: این عزیزان باید از دانشگاه تشکر کنند؛ چون این دانشگاه است که ارزش بسیار بالایی به کمک‌ها آنان بخشیده است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi