پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:15:35 - سه شنبه 25 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حاشیه های مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) در تالار حافظ دانشگاه آزاد کرمان
مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان درتالار حافظ در ساعت ۱۵٫۳۰ بعد از ظهر روز دوشنبه برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛  مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان درتالار حافظ در ساعت ۱۵٫۳۰ بعد از ظهر روز دوشنبه برگزار شد.

این برنامه با مجری گری صمد قربان نژاد همراه بود ، در این مراسم که با سخنرانی دکترآل طه رئیس دانشگاه آزاد پیرامون ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن آغاز شد، رئیس دانشگاه آزاد کرمان ضمن تبریک روز زن عنوان کرد:  مایه افتخار است که روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به نام روز زن  در کشورنام گذاری شده و ایشان اسوه اخلاق و فداکاری و ایمان در طول تاریخ  هستند

وی همچنین با اشاره به بانوانی که  در دوره های بعد اسوه  بودند اظهار داشت: بانو سیده نفسیه  از نوادگان امام حسن مجتبی  و همچنین عروس امام جعفر صادق (ع) که ساکن مصر بود در طول زندگی خودشان به کمالات و محبوبیت اجتماعی رسیده بودند.

در ادامه مراسم با خوانندگی مرتضی سرمدی و برنامه نمایش و شعبده بازی همراه بود.

از حاشیه های این مراسم؛ ترقه زدن برخی دانشجویان بود که نظم مراسم را بهم زد و با دخالت نیروهای انتظامات برای خارج کردن افراد خاطی از سالن، موج ولش کن از جانب دانشجویان در فضای تالار پیچید.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi