پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:16:23 - شنبه 20 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جوانمردی «دانشجویان» در هوایی بس ناجوانمردانه +تصاویر
عده ای از دانشجویان دغدغه مند و جهادی، به صورت شبانه و در هوای سرد تهران، با حضور در در برخی محلات شهر تهران همچون شوش، میدان قیام و مولوی، غذایی گرم را که خودشان آن را تهیه نموده بودند، بین کارتن خواب ها توزیع نمودند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛بر اساس این گزارش، دانشجویان شب گذشته(جمعه)، برای سومین بار در آذرماه به یاری کارتن خواب ها شتافتند و طعامی را هرچند اندک، بین آنها توزیع کردند.

در روزهای ابتدایی آذرماه، عده ای از دانشجویان دغدغه مند و جهادی، به صورت شبانه و در حالی که تهران دمای زیر صفر را تجربه می نمود، در برخی محلات شهر تهران حاضر شده و غذایی گرم را که خودشان آن را تهیه نموده بودند، بین کارتن خواب ها توزیع نمودند. این اقدام جهادی دانشجویان که در واقع نوعی اعتراض به بی توجهی نهادهای مسئول به کارتن خواب ها به حساب می آمد، به طور گسترده ای در شبکه های اجتماعی بازتاب پیدا کرد اما با این حال مسئولین بی تدبیر را از خواب بیدار نکرد و دانشجویان به فاصله ۴ روز، باز هم با حضور در محل تجمع کارتن خواب ها اقدام به توزیع غذای گرم بین آنها کردند.

جهادی که همچنان ادامه دارد
بر اساس این گزارش، دانشجویان شب گذشته(جمعه) و همزمان با آغاز ولایت و امامت امام زمان(ارواحنا له الفدا) و به مناسبت جشن پر سرور ازدواج حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت ام المومنین خدیجه الکبرى(س)، برای سومین بار در آذرماه به یاری کارتن خواب ها شتافتند و با حضور در نواحی شوش، میدان قیام و مولوی، طعامی را هرچند اندک، بین آنها توزیع کردند.


توزیع غذای گرم در بین کارتن خواب ها توسط دانشجویان


توزیع غذای گرم در بین کارتن خواب ها توسط دانشجویان


توزیع غذای گرم در بین کارتن خواب ها توسط دانشجویان


توزیع غذای گرم در بین کارتن خواب ها توسط دانشجویان


توزیع غذای گرم در بین کارتن خواب ها توسط دانشجویان


توزیع غذای گرم در بین کارتن خواب ها توسط دانشجویان

این گروه خودجوش دانشجویی جهادی، که اقدامات خود را در طرحی با عنوان «#شرمسار_نباشیم» انجام می دهد، پیرامون فعالیت های خود اطلاعیه ای را صادر نمود:

«بسم الرب المنتقم
با عرض سلام و تبریک
اعضای گروه داوطلبین جهادی علوم پزشکی و حامیانشان در راستای طرح #شرمسار_نباشیم، در شام ۹ ربیع الاول آغاز ولایت و امامت امام المستضعفین حضرت حجت(ارواحنا له الفدا) و به مناسبت جشن پر سرور ازدواج حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت ام المومنین خدیجه الکبرى(سلام الله علیها) اقدام به توزیع غذای گرم میان مستضعفین کارتن خواب در نواحی شوش میدان قیام و مولوی کردند.

آنچه انجام شد به برکت نام بانویی است که مال و آبرو و جان خود را فدای اسلام کرد.

خطاب خاضعانه ما به درگاه مادرمان حضرت خدیجه(س) آن است، که روز به روز بر معرفت ما نسبت به مقام ایثارشان در راه اسلام و مستضعفین بیفزاید.

روزی مردی از نسل خدیجه الکبری خواهد آمد که گردن گردن کشان را قطع کند و یار و یاور مستضعفین باشد.»

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi