پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:21:20 - شنبه 18 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جوانان امروز باید با تولید علم فجر آفرینی کنند
عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد: جوانان امروز باید با تولید علم فجر آفرینی کنند.

محمدجواد افشاری نژاد دکترای مدیریت استراتژیک و عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگوی اختصاصی با “دانشجو آزاد” در رابطه با دوران انقلاب گفت: ما خاطرات تلخ و شیرینی از دوران انقلاب داریم که خاطرات تلخ مربوط به زمانهایی است که نیروهای رژیم منحوس پهلوی به مردم انقلابی یورش می بردند و خون افراد بی گناه را بر زمین می ریختند و اما شیرین ترین خاطره همه مردم ایران مربوط به لحظه ورود تاریخی امام ملت به ایران بود.

وی افزود: جوانان و نوجوانان علیرغم وجود نیروهای مسلح و تانکها در خیابانها و حتی در زمان حکومت نظامی با عشق به امام به خیابانها می آمدند و از هیچ چیز وحشت نداشتند و این نسل جوان بود که باهدایتهای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی ره و اعتقاد به مکتب و دین مبین اسلام، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهانشاهی را سرنگون کرد.

افشاری نژاد ادامه داد: از دیگر علل قیام مردم بر علیه نظام سلطه، فساد و انحرافات دستگاه حاکم بود که مردم به ستوه آمده و انقلاب کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه باهنر ادامه داد: بنده قبل از انقلاب دانشجو بودم و حدود ۲۱ سال داشتم، فضای دانشگاه ها قبل از انقلاب بسیار متفاوت تر از فضای کنونی بود، در آن زمان تعدد دانشجویان دختر انگشت شمار بود اما اکنون می بینیم که بیش از ۶۰ درصد ظرفیت دانشگاهها در اختیار دانشجویان دختر است و این نشان دهنده ارزشی است که انقلاب و نظام اسلامی بر ای زنان قائل است.

وی با اشاره وجود افراد فاسد در ادارات و سازمانها اظهار داشت: بعد از انقلاب هم ما در سازمانها بحث پاکسازی نیروها را داشتیم که افرادی که با انقلاب و اسلام میانه خوبی نداشتند از محیط سازمانها و ادارات حذف شدند و مردم انقلابی جایگزین آنها شدند.

افشاری نژاد در پایان تصریح کرد: امیدواریم جوانان امروز همانند جوانان نسل انقلاب فجر آفرینی کنند و در تولید علم و پژوهش ایران اسلامی را سربلند سازند و برای امت اسلامی و همه آزادگان جهان الگویی مناسب باشند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi