پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:49:07 - پنجشنبه 26 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جهادی که با حداقل ها حداکثرها را می سازد
اگر در اردوهای جهادی حداقل سرمایه گذاری انجام شود حداکثر بهره وری حاصل می شود لذا خود مسئولین کشور هم اگر قسمتی از بودجه کشور را هزینه کنند بهترین کار را می بینند.

حجت‌الاسلام حمید انصاری در گفتگو با خبرنگار “دانشجوآزاد” در رابطه  انجام هرساله اردوهای جهادی گفت: اردوهای جهادی که هرساله توسط بسیج دانشجویی ساماندهی می شود بسیار تاثیر گذار بوده و برای دانشجویانی که در این اردوها شرکت می کنند تاثیرات مثبت فراوانی دارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد کرمان افزود: تیمی از دانشجویان که برای کارهای جهادی برای کارهای عمرانی و فرهنگی، اجتماعی به مناطق محروم می روند در وهله اول در خود این ها تاثیرات مثبت دارد.

وی اظهار داشت: نظر من این ا ست که تمام دانشجویان در این اردوها شرکت کنند و برای خودسازی و رشد خودشان از ظرفیت این اردوها استفاده کنند.

انصاری با اشاره به محرومیت های برخی مناطق تصریح کرد: دومین تاثیر مثبت این اردوها برای مردم مناطق محروم است که کارهای فرهنگی، پزشکی و عمرانی خوبی در مدت زمان کوتاه صورت می گیرد و حداقل مشکلات مردم محروم شناسایی می شود و جایی که قابل حل نیست به مسئولین گزارش و پیگیری و حل می شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد کرمان عنوان کرد: پیشنهاده بنده این است که مسئولین محترم استان  و شهرستان ها بودجه های خاصی برای اردوهای جهادی در نظر بگیرند که دست این دانشجویان باز باشد و پشتیبانی مالی شوند تا بتوانند کارهای عمرانی را شروع کنند اگر در این اردوهای جهادی حداقل سرمایه گذاری انجام شود حداکثر بهره وری حاصل می شود لذا خود مسئولین کشور هم اگر قسمتی از بودجه کشور را هزینه کنند بهترین کار را می بینند.

وی در رابطه با فعالیتهای جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد تشریح کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان هم در این اردوهای جهادی شرکت کردند و کارهای خوبی را در مناطق محروم انجام دادند و سال گذشته بعد از بازگشت با برگزاری یک نمایشگاه دیگر دانشجویان را نیز به شرکت در این اردوها تشویق کردند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi