پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:13:50 - شنبه 4 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه مشترک جامعه اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان؛
جناب انصاری شما از قانون اساسی دم می زنید که در فتنه ۸۸ آن را زیر پا گذاشتید
جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با صدور بیانیه ای مشترک اعلام کردند: جناب انصاری شما از قانون اساسی دم می زنید که در فتنه ۸۸ آن را زیر پا گذاشتید.

به گزارش “دانشجوآزاد” در پی حضور مجید انصاری از حامیان فتنه ۸۸ در استان کرمان به بهانه منشور حقوق شهروندی جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیانیه ای مشترک صادر کردند؛ متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ.  أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـکِن لاَّ یَشْعُرُونَ

 

« گناه بزرگ فتنه گران در سال ۸۸ قابل اغماض نیست» امام خامنه ای (مدظله العالی)

 

فتنه ۸۸ و خیانت های عده ای نانجیب به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک گناه نابخشودنی همواره در حافظه تاریخی ملت ایران خواهد ماند. متاسفانه پس از روی کار آمدن دولت یازدهم پروژه تطهیر فتنه گران ۸۸ آغاز شد و عده ای قصد دارند این افراد را بیگناه جلوه دهند. افراد معلوم الحالی که در برابر انتخاب مردم ایستادند و علیه نظام دست به کودتا زدند اما اکنون صاحب منصب دولت تدبیر شده اند. افرادی که روزی در مقابل کمترین حق شهروندی ملت ایران یعنی انتخاب آزاد ایستادند اکنون به خود اجازه شرکت  در همایشی با عنوان حقوق شهروندی می دهند. چگونه به خود اجازه میدهند تا در محیط پاک و زلال دانشگاه حضور یابند؟

استاندار محترم کرمان که خود از رزمندگان دفاع مقدس هستند و شاهد جانفشانی های شهدا در هشت سال دفاع مقدس برای انقلاب و نظام بودند چگونه اجازه می دهند در آستانه ۹ دی ماه ، روز بصیرت، افرادی در استان شهیدپرور کرمان حضور یابند که به گفته رهبر انقلاب ،نظام را به لبه پرتگاه بردند؟

آیا آقایان مسئول ناجوانمردی ها و دشمنی های این افراد را با نظام و ولایت فقیه فراموش کرده اند ؟ آیا مسئولان محترم حمایت های آمریکا و رژیم صیهونیستی و سران دیکتاتور عربی از این افراد را فراموش کرده اند؟ آیا مسئولان ما مشت محکم امت حزب الله ایران را در روز ۹ دی ماه ۸۸ بر دهان فتنه و فتنه گران فراموش کرده اند؟

اما سخنی با جناب انصاری :

جناب انصاری در سخنرانی تان از اصول قانون اساسی، تعالیم اسلامی ، نظریات امام راحل و رهنمود های مقام معظم رهبری گفته اید اما باید به شما عرض کنیم شما و دیگر فعالین فتنه آخرین افرادی هستید که می توانید درباره ی این مفاهیم مقدس سخن بگویید . آیا این شما و همفکرانتان نبودید که قانون اساسی را زیر پا گذاشتید ؟ آیا فراموش کرده اید که طرفداران شما در روز عاشورا سوت و کف زدند و رقصیدند و به عزاداران حسینی سنگ زدند و خون به دل صاحب الزمان کردند؟ آیا فراموش کردید که پیاده نظام شما در دانشگاه به عکس امام بی حرمتی کردند؟

جناب انصاری همان طور که می دانید استان کرمان با تقدیم ۶ هزار و ۵۴۴ شهید نشان داده که در دفاع از انقلاب و نظام چیزی کم نمی گذارند و اگر کسی بخواهد در هر پست و مقامی و لباسی در مقابل نظام و رهبری نظام بایستد محکم جلوی او خواهند ایستاد .

 

در پایان ما دانشجویان و تشکل های انقلابی کرمان حضور حامیان فتنه در شهرشهید پرور و انقلابی کرمان و فضای  مقدس دانشگاه ها را قویا محکوم می کنیم و به مسئولان محترم استانی هشدار می دهیم که از خواب غفلت بیدار شوند و از حضور کسانی که سابقه حضور در فتنه ناجوانمردانه ۸۸ را دارند در استان جلوگیری کنند و بیش از این صبر و سعه صدر امت حزب الله را نیازمایند.

 

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی  کرمان

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi