پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:22:56 - سه شنبه 1 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن میلاد امام محمد باقر (ع) در دانشگاه آزاد کرمان
عصر دیروز به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع) مراسم جشنی در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به همت بسیج دانشجویی برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” عصر دیروز به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع) مراسم جشنی در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به همت بسیج دانشجویی برگزار شد.

در این مراسم بعد از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی؛ سید مصطفی مومنی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک روز تأسیس سپاه پاسداران و میلاد امام محمد باقر (ع) ، ضمن خیر مقدم به میهمانان از حجت السلام المسلمین حمید انصاریان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برای ایراد سخنرانی دعوت کرد.

1

حجت الاسلام انصاریان در بیانات خود حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) را تبریک گفت سپس با اشاره به وصیت نامه امام خمینی (ره) در رابطه با شخصیت امام محمد باقر گفت: مقام امام باقر آن قدر بلند است که امثال ما ها توان درک معرفت آن را ندارند و ما تشیع مفتخریم که باقر العلوم از ماست ، صادق آل محمد از ماست و مکتب ما جعفری و باقری است و امروز اسلام و تشیع و فقه شیعه ، مدیون امام باقر(ع) و امام صادق (ع) هستند.

وی ادامه داد: اگر قوی ترین فقه را در ایران داریم، اگر امروز مکتب مبارزه با استبداد و استعمار داریم و روی پای خود ایستادیم و آزادانه زندگی می کنیم و زیر بار ابر قدرتها نیستیم و مستقل هستیم به برکت تشیع جعفری است تا امروز اگر انقلاب را ادامه دادیم مقاومت کردیم و ایستادیم به برکت آموزه های تشیع بوده است.

2

در این برنامه جشن از دانشجویان بسیجی که در اردوی راهیان نور سال ۹۳ همکاری داشتند قدردانی شد.

IMG_3034

IMG_3040

IMG_3043

همچنین گروه نمایش با هنرمندی آقایان رشیدی و امیری به اجرای نمایش پرداختند.

IMG_3053

IMG_3057

و در ادامه سردار حجتی به بیان خاطرات خود در جنگ تحمیلی پرداخت.

IMG_3062

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi