پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:22:41 - دوشنبه 31 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ممتاز
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در نیمه دوم اردیبهشت سال جاری در محل تالار علی ابن ابیطالب به همت معاونت دانشجویی و کانون فارغ التحصیلان واحد جیرفت برگزار خواهد شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با اشاره به تشکیل کمیته های مختلف جهت برگزاری هر چه بهتر این جشن خبر داد و افزود: این جشن با برنامه های شاد و متنوع از قبیل موسیقی، تئاتر، شعر و سخنرانی همراه می باشد و از خانواده های دانشجویان نیز دعوت به عمل خواهد آمد.
خزاعی نسبت به روند رو به توسعه و پیشرفت این دانشگاه اظهار کرد: واحد جیرفت منشاء تحولات بسیار خوبی در عرصه علمی بوده است و از گذشته تاکنون دانشجویان فارغ التحصیل این واحد دانشگاهی به عرصه خدمتگزاری کشور، نظام اسلامی و مردم وارد شده اند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت سهم بسزای این دانشگاه در عرصه تولید علم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: فارغ التحصیلان این واحد در سال های اخیر در حوزه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دستاورد های بسیار خوبی را کسب کرده اند، اگر امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت برتر علمی در سطح جهان و منطقه مطرح است، حاصل جهاد علمی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور و از جمله دانشگاه آزاد اسلامی بوده که بخشی از این موفقیّت نتیجه تلاش دانشجویان واحد جیرفت است.
دکتر مجید خزاعی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه و بالندگی بیشتر واحد جیرفت در راستای ایجاد منابع درآمدی جدید غیر شهریه ای گفت: با توجه به فضای همدلی، همراهی، صمیمیت و عزم و اراده ای که در مجموعه این واحد دانشگاهی برقرار است به عنوان یکی از دانشگاه های موفّق و پیشرو در عرصه های مختلف حرکت خواهد کرد.
وی اظهار کرد: برگزاری چنین مراسمی می تواند روحیه و انگیزه دانشجویان را برای ادامه تحصیل و کسب مدارج بالاتر بیشتر کند.
وی افزود: امروز آنچه که ارزشمند است علم می باشد و برای تأمین منافع ملی، توسعه اسلامی و مصلحت فردی بایستی دانش را تعقیب کنیم.
ایشان بیان کرد: هدف ما در دانشگاه تربیت نیروهایی است که در زمینه کسب تخصص و مهارت موفّق باشند و بتوانند زمینه پژوهش و تولید علم را فراهم کنند و همچنین تربیت جوانانی که در بخش فرهنگی مجهز و مسلح باشند.
خزاعی در پایان تأکیدکرد: حضور و مشارکت فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه ها در عرصه های مهم تصمیم گیری کشور ضروری است و از سوی دیگر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت نیز با تمام امکانات علمی، آموزشی و پژوهشی در خدمت فارغ التحصیلان می باشد.
وی با بیان این نکته که ما در زبان دین و منطق چیزی بنام فراغت از تحصیل نداریم، جشن فارغ التحصیلی را جشن تولد ورود از یک مرحله به مرحله دیگر زندگی خواند و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به برکت حضور دانشجویان توانمند خویش توانست خود را در صحنه های علمی کشور اثبات و در بسیاری عرصه ها نقش آفرین باشد.
وی توجه ویژه به امر آموزش و پژوهش را از اولویت های این دانشگاه عنوان کرد و افزود: واحد دانشگاهی جیرفت نقش به سزایی در رشد علمی و فرهنگی منطقه داشته است و فارغ التحصیلان این دانشگاه در جای جای میهن اسلامی در پست های کلیدی و مملکتی مشغول به خدمت می باشند و این نشان از جایگاه بسیار با اهمیّت دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است.

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi