پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:14:34 - دوشنبه 20 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشنواره اقوام را به میتینگ سیاسی تبدیل نکنید
همیشه یک عده سود جو به دنبال منافع سیاسی خود هستند و حاضر به این هستند که کار فرهنگی را ضایع کنند تا به مقصد سیاسی خود برسند.

به گزارش “دانشجوآزاد” همیشه و درهمه کشورها مساله فرهنگ در جایگاه بالایی قراردارد . جشنواره فرهنگی اقوام ملی و میراث معنوی که قراراست در روز دوشنبه دردانشگاه ازاد اسلامی واحدکرمان افتتاح شود؛ می تواند باعث رشد فرهنگی دربین قشر دانشجو شود و باعث زنده نگه داشتن این اداب ورسوم میشود و مهمترین تاثیر این جشنواره، تقویت وحدت بین مردمانی که با زبانی و رسوم های متفاوت زندگی میکنند باشد.

اما متاسفانه همیشه یک عده سود جو به دنبال منافع سیاسی خود هستند وحاضر به این هستند که کار فرهنگی را ضایع کنند تا به مقصد سیاسی خود برسند.

که این کار نه تنها یک کار فرهنگی نیست بلکه یک کار ضد ارزشی هست و عده ای میخواهند با سیاسی کاری کار فرهنگی دانشگاه را ضایع کنند.

امروز پس از بازدید از تمامی غرفه ها هیچ عکسی از جناب رییس جمهور محترم ندیدم و به این فکر فرو رفتم شاید در آستانه سفر رییس جمهور محترم به استان کرمان، پروژه عبور از روحانی رقم خورده است،و در حال اجرا می باشد.البته جریان انقلابی دانشجو بااینکه انتقاداتی نسبت به اقای روحانی دارد.اما هرگز اجازه پروژه عبور از رییس جمهور را نداده و بطور کامل از رییس جمهور دفاع میکند.

 

لکن از انجا که قبل از افتتاحیه جشنواره، چنین حرکت های ناپسندی دیده شده است؛ حال باید دید در روز افتتاحیه باید منتظر یک میتینگ سیاسی که وابسته به جریان خاصی که در فتنه ۸۸ فعالیت کردند باشیم یا اینکه منتظر یک رویکرد فرهنگی مناسب باشیم که با حضور مسولین انقلابی افتتاح میگردد. البته ما به خوشبینانه ترین حالت می اندیشیم و میگویم ان شا الله که محلی برای برگذاری یک میتینگ سیاسی نیست.و تمام تلاش مسولین بر این بوده که به تقویت بن مایه فرهنگ کمک کنند و قصد ونیت دیگری ندارند.

 

امید بر آن داریم که شاهد روزی باشیم که ببینیم مسولین دانشگاه درمورد مساله فرهنگ بصورت حقیقی دغدغه مند باشند نه اینکه مساله فرهنگ که پایه واساس یک جامعه می باشد را برای سیاسی کاری استفاده کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi