پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:29:47 - یکشنبه 15 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جریانی می‌خواهد مجلس را از بررسی برجام کنار بگذارد/سخنان رهبری خط بطلانی بر اقدامات این جریان
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب خط بطلانی بود به اقدام جریانی که قصد دارد مجلس را دور بزند و آن را از روند بررسی و تصویب برجام حذف کند.

به گزارش ” دانشجو ازاد “ به نقل از فارس،علیرضا احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع خبرگان، اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب خط بطلانی بود به اقدام جریانی که قصد دارد مجلس را دور بزند و آن را از روند بررسی و تصویب برجام حذف کند.

وی افزود: پرونده‌ هسته‌ای ۱۲ سال طول کشیده و امروز که شاید به سرانجام نزدیک شده عده‌ای می‌خواهند مجلس که خانه ملت و در راس امور است را از بررسی این پرونده کنار بگذارد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مجلس حتما باید به موضوع بررسی برجام ورود پیدا کند، برجام یک طرح ملی است و نیاز است مجلس در تصویب و بررسی آن نقش داشته باشد.

احمدی یادآور شد: معلوم نیست چرا برخی از دولتمردان از اینکه متن برجام برای تصویب به مجلس برود هراس دارند، مگر نمی‌گویند که در توافق صورت گرفته ما برنده هستیم پس نگرانی‌ها برای چیست؟

وی خاطرنشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که برجام باید در مجلس مورد بررسی قرار گیرد نشان دهنده این است که ایشان می‌خواهند مسائلی که در جامعه وجود دارد از طریق راه قانونی خودش پیگیری شود.

احمدی اظهار داشت: بررسی برجام در مجلس می‌تواند فرصت خوبی برای دولت باشد تا حفره‌های برجام را پیدا کند، از طرفی هم دیدگاه‌های مختلفی در مجلس وجود دارد و این باعث می‌شود نظرات و دیدگاه‌های مختلف بیان شوند.

احمدی اضافه کرد: اگر مسئولان دولت می‌گویند در مذاکرات از خطوط قرمز عبور نشده باید اجازه دهند این برجام به مجلس برود، این نگرانی‌ها از چیست؟ آیا از خطوط قرمز عبور شده است که چنین نگرانی‌هایی برای دولت وجود دارد.

وی اظهار داشت: تاکید رهبری به اینکه مجلس باید به بحث برجام ورود کند، یک فرصت بسیار خوب است معظم‌له به نمایندگان مردم اعتماد دارند و می‌خواهند بررسی برجام به نوعی توسط نمایندگان مردم انجام شود. اگر آیندگان بخواهند در مورد مقطع کنونی قضاوت کنند، خواهند گفت که مردم‌سالاری دینی و اعتماد به مردم کاملا وجود داشته است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi