پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:00:59 - شنبه 5 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جذب طلاب برای اعزام به مدارس ۲۹ استان/ ثبت‌نام تا آخر خرداد
مدیرکل همکاری‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه گفت: دوره‌های آموزشی تبلیغ برای جذب، گزینش و اعزام طلاب به مدارس آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ حجت‌الاسلام حسین مردان‌پور در گفتگو با مهر اظهار کرد: اعزام مبلغ به مدارس آموزش و پرورش با هدف ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش آموزان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس از ثبت نام طلاب علاقه‌مند، دوره‌های آموزشی برای آنها برگزار شده و طلاب آموزش دیده به مدارس امین، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، شبانه‌روزی و… ۲۹ استان کشور اعزام می‌شوند.

وی توان علمی و تبلیغی در حد سطح ۲ حوزه و برخورداری از سلامت جسمی و روحی را از شرایط ثبت‌نام ذکر کرد و افزود: طلابی که به مدارس اعزام می‌شوند علاوه بر دریافت حق التبلیغ ماهیانه از امتیاز کمک هزینه مسکن نیز برخوردار می‌شوند.

حجت‌الاسلام مردان‌پور امکان تبلیغ در مراکز استان، شهرستان، شهر و یا بخش، امکان گذراندن دوره سربازی و اخذ پایان خدمت، امکان ادامه تحصیل دروس حوزوی و مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ به صورت غیرحضوری و برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی را دیگر مزایای شرکت در این طرح اعلام کرد.

مدیرکل همکاری‌های تبلیغی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه مهلت ثبت‌نام طلاب در این طرح را تا ۳۰ خرداد ۹۴ بیان کرد و افزود: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به اداره جذب و گزینش معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه مراجعه کنند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi