پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:42:40 - چهارشنبه 14 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جدی ترین گزینه سرمربی گری تیم امید: زلاتکو کرانچار
با حضور محمد خاکپور به عنوان مدیرفنی تیم امید ایران، معادلات این تیم در شرف تغییر است.

به گزارش سرویس ورزشی “دانشجوآزاد”، پس از وتو شدن نام مهدی تارتار به عنوان دستیار سرمربی تیم امید، در شرایطی که این تیم آماده سفر به قطر است؛ حبیب کاشانی و خاکپور با اطمینان از لزوم تغییر در کادرفنی امید به دنبال یک گزینه مناسب خارجی هستند. در حال حاضر زلاتکو کرانچار سرمربی سابق سپاهان مهمترین گزینه آنها برای ادامه کار است، اما کرانچار دو مساله مهم برای حضور در ایران دارد. اول مساله مالی؛ او مربی گرانقیمتی است و دستمزدی در حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰هزار دلار در سال را تقاضا خواهد کرد و نکته دوم عدم علاقه کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم‌ملی به این مربی اهل کرواسی.

کی‌روش و کرانچار در سال گذشته و در مقاطع مختلف بارها درباره یکدیگر گفت‌وگو کرده اند و سرمربی تیم‌ملی کماکان مواضع خصمانه ای نسبت به کرانچار دارد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که به صورت طبیعی و عادی هم کی‌روش علاقه ای به حضور هر مربی خارجی دیگری در پست امید ندارد، چراکه ممکن است الترناتیوی برای او به وجود بیاید. از این رو او نلو وینگادا را برای حضور در پست امید معرفی کرده و روی حفظ او پافشاری می‌ کند؛ گزینه ای که رفاقت دیرینه ای با سرمربی تیم‌ملی دارد.

در حال حاضر موضوع در دو جبهه پیش می‌ رود؛ اول مساله مذاکره با خود کرانچار و موضوع دوم جلب رضایت علی کفاشیان رئیس فدراسیون که خود او نیز باید بتواند رضایت کی‌روش را بگیرد. در غیر اینصورت احتمال تغییرات و بازگشت به حالت اولیه و جدایی کاشانی و خاکپور هم وجود دارد، مگر آنکه یک گزینه ایرانی مورد وثوق طرفین برای هدایت تیم امید پیدا شود. گزینه ای که قطعا خارج از هومن افاضلی و مارکار آقاجانیان نخواهد بود.

 

انتهای پیام/ورزش۳

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi