پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:32:37 - یکشنبه 14 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جای خوشحالی است که دانشجویان دانشگاه پیام نور هم گام با مباحث علمی و درسی در زمینه های ورزشی و سلامت روح و جسم بسیار نیز کوشا هستند.
فرماندار کرمانبا اشاره به اینکه دانشجویان همیشه جزء گروه های مرجع و مؤثر جامعه بوده اند گفت بخوبی خواهند توانست با تلاش در امر ورزش و کسب قهرمانی معرف جامعه ای سالم به دنیا باشند.

به گزارش “دانشجو آزاد” ؛ در مراسم تقدیر از دانشجویان مدال آور ورزشی سال ۹۳ ، حسین رشیدی نژاد ضمن تبریک ایام پرفیض ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) با ابراز رضایت از دست آوردهای ارزشمند دانشجویان مدال آور ورزشکار اعلام کرد، دانشگاه پیام نور استان در کنار فعالیت های آموزش و پژوهشی ، توجه ویژه ای به فعالیت های ورزشی دانشجویان دارد.

در این مراسم دکتر پور ابراهیمی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، توسعه ورزش و فضای ورزشی را بهترین راه مبارزه با آفت های اجتماعی دانست و ضمن اشاره به تعداد خوب و بالای مدال ها و افتخارات کسب شده توسط دانشجویان ورزشکار در سال ۹۳گفت چنانکه واضح است دانشگاه پیام نور در زمینه ورزش و کسب قهرمانی و مدال آوری گامهای بسیار مژثری برداشته است.

وی افزود، امیدورام بتوانیم ورزش همگانی را به رویکرد روزمره همچون سایر کشورها تبدیل کنیم تا با افزایش سطح سلامت جامعه ، هزینه های هنگفتی که در کشور صرف درمان های ناشی از آسیب های اجتماعی چون مواد مخدر و بیماری میشود صرف پیشگیری که همان ورزش است شوند.

فرماندار کرمان نیز با اشاره به اینکه دانشجویان همیشه جزء گروه های مرجع و مؤثر جامعه بوده اند گفت بخوبی خواهند توانست با تلاش در امر ورزش و کسب قهرمانی معرف جامعه ای سالم به دنیا باشند.

در ادامه مهندس محمودی نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از دانشگاه پیام نور در زمینه های ورزشی و مدال آوری توصیه کرد تا ورزش را همه روزه به خصوص در ماه مبارک رمضان در سبد فعالیت های روزانه خود قرار دهند .

درپایان این مراسم با اهداء جوایز و لوح از برترین های ورزشی تقدیر شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi