پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:22:13 - سه شنبه 5 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ثبت نام ۴ برابر ظرفیتی دانشجویان در اردوهای راهیان نور/ افراد انتخابی تا کنون به سرزمین های نور اعزام نشده اند
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان:با توجه به میزان بالای ثبت نامها و ظرفیت محدود، دانشجویانی انتخاب شده اند که تا کنون به اردوهای راهیان نور اعزام نشده اند.

ناصر بهروز مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دانشجو آزاد در رابطه با هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت:دفاع مقدس هویت ملی ماست و حفظ این هویت ارزشمند و پاسداشت و آشنایی با آن وظیفه تک تک افراد جامعه ست که این مهم با طرح راهیان نور محقق می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی با اشاره به اعزام کاروانهای راهیان نور گفت: تاریخ شروع اعزامها ۹۳/۱۲/۱۴ است و پایان اردوها ۹۳/۱۲/۲۷ می باشد.

وی ادامه داد: این اردوها در پنج مرحله و به مدت ۶ روز صورت می گیرد و مشارکت همه دانشگاهها را در بردارد.

ناصر بهروز افزود: برنامه اردو شامل بازدید از مناطق جنگی، یادمانها، روایت گری و برنامه رزمایش و … می باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به استقبال خوب دانشجویان اظهارداشت: امسال ثبت نام دانشجویان برای اردوهای راهیان نور ۴ برابر ظرفیت بوده و قریب ۴۰۰۰ نفر از کل استان به سرزمین های نور اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: جهت اسکان کاروانهای اعزامی از اردوگاه شهید کازرونی سپاه ثارالله و اردوگاههای بسیج دانشجویی کشور در مناطق دوکوهه، هویزه و باکری استفاده می گردد.

بهروز در پایان عنوان کرد: با توجه به میزان بالای ثبت نامها و ظرفیت محدود، دانشجویانی انتخاب شده اند که تا کنون به اردوهای راهیان نور اعزام نشده اند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi