پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:00:42 - شنبه 29 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف رجبیه دانشگاهیان علوم پزشکی کرمان آغاز شد
ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف رجبیه دانشگاهیان علوم پزشکی کرمان، از شنبه ۲۹ فروردین ماه آغاز و تا ۵ اردیبهشت ماه (به مدت ۸ روز)ادامه می‌یا‌بد.

به گزارش “دانشجو آزاد “؛ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ، اساتید، دانشجویان و کارمندان می توانند جهت ثبت نام به سایت مر kmu.nahad.ir اجعه و از قسمت «ثبت نام اعتکاف» فرم ثبت نام را کامل کنند.

لازم به ذکر است که این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه بوده و دانشگاهیان می­ بایست جهت تکمیل ثبت نام خود به ترتیب مبلغ ۲۰۰۰۰۰ ریال ویژه دانشجویان و ۴۰۰۰۰۰ ریال ویژه کارکنان و اساتید به حساب شماره ۲۱۷۲۳۴۳۸۰۵۰۰۸ نزد بانک ملی به نام «ذیحسابی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان» واریز و فیش پرداختی را به دفتر نهاد مقام معظم رهبری واقع در ساختمان صبا یا سازمان مرکزی دانشگاه تحویل نمایند.

با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش، اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر فیش واریزی را تحویل داده باشند همچنین محل برگزاری اعتکاف برادران، مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم واقع در پردیزه دانشگاه علوم پزشکی و محل برگزاری اعتکاف خواهران مسجد باقر العلوم علیه السلام واقع در دانشگاه شهید باهنر می باشد .

انتهای پیام/

600001

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi