پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:01:30 - چهارشنبه 17 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ثبت‌نام بیش از ۸۰ هزار نفر در دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی/ امروز آخرین مهلت ثبت‌نام
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تا امروز چهارشنبه برای ثبت‌نام مهلت دارند، گفت: تا ۸ صبح امروز بیش از ۸۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از فارس:حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، گفت: داوطلبان دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای سال ۹۶-۹۵ تا امروز برای ثبت‌نام مهلت دارند.

وی افزود: برای این دوره‌ها ۴۹۱ هزار و ۷۳۵ نفر ظرفیت در نظر گرفته شده است.

توکلی گفت:‌ تا ۸ صبح امروز ۸۱ هزار و ۴۸۵ داوطلب ثبت‌نام کردند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: متقاضیان باید براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچـه راهنمـای این دوره و همچنـین توضـیحات مربـوط بـه اصـلاحات و کد رشته محل‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام و انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

وی گفت: باتوجه به اینکه برخی کدرشته محل‌های جدید در قالب اصلاحات به دفترچه راهنمای این آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور افزوده شده است بنابراین داوطلبانی که تاکنون نیز اقدام به ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده اند می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا امروز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه اقدام کنند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi