پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:11:01 - شنبه 13 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تیم کرمان مقام نخست رقابت های زورخانه ای خردسالان و نونهالان استان را از آن خود کرد
پوریا حسین نژاد گفت : تیم شهرستان کرمان توانست قهرمان اولین دوره رقابتهای استان را در این رده سنی از آن خود کند .

به گزارش “دانشجو آزاد”  به نقل از “ورزش خبر ” در مجموع رقابت های تیمی زورخانه ای، هنرهای فردی و هنر مرشدی در گروه سنی خردسالان شهرستان های رفسنجان و انار و در گروه سنی نونهالان شهرستان های رفسنجان و زرند به ترتیب دوم و سوم شدند.

این رقابت ها با حضور ۹ تیم از شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان، انار، بردسیر، بافت، شهربابک، بم و زرند روز جمعه به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

دبیر هیات ورزش پهلوانی و زروخانه ای استان کرمان گفت : تاکنون چنین رقابت هایی در این گروه های سنی در کرمان برگزار نشده بود و این نخستین قهرمانی استان در این رده ها بود.

پوریا حسین نژاد افزود: با برگزاری این رقابت ها حق کسی برای جای گرفتن در تیم منتحب استان به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی کشور ضایع نخواهد شد.
وی تصریح کرد: اعضای کمیته فنی هیات، ورزشکاران خوب و با استعداد را بین تیم های شرکت کننده انتخاب می کنند تا با آمادگی کامل در قالب تیم منتخب استان در رقابت های قهرمانی کشو شرکت کنند.
حسین نژاد گفت: رقابت های قهرمانی کشور در این گروه های سنی مردادماه سال جاری برگزار می شود که البته هنوز میزبان این رقابت ها مشخص نشده است.

سال گذشته تیم خردسالان پهلوانی و زورخانه ای استان رتبه سوم و تیم نونهالان استان رتبه دوم را در کشور کسب کردند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi