پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:55:06 - دوشنبه 21 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تکذیب می شود ، ساکت شو ، تازه مثل تو می شوم
نشست خبری مدیر عامل شرکت معدنی گل گهر سیرجان در حالی برگزار شد که منجر به درگیری لفظی وی با یک خبرنگار به دلیل پرسیدن یک سوال شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از  ” پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ” شب گذشته نشست خبری مدیرعامل شرکت گل گهر با خبرنگاران برگزار شد، هشت ماه پیش ناصر تقی زاده که در جابجایی جنجالی جای جلال مآب را گرفت و حالا برای آنکه به گفته خودش به برخی حواشی که اطراف شرکت وجود دارد را از بین ببرد با خبرنگاران جلسه برگزار کرد.

مهمترین حاشیه این نشست این بود که تقی زاده فرماندار سابق بم که خود را غیر سیاسی می داند در مقابل سوال یکی از خبرنگاران برای لحظاتی کنترل خود را از دست داد. این خبرنگار پرسیده بود چرا با وجود برگزاری آزمون استخدامی و انجام مراحل گزینش تعدادی از افراد هنوز کاری برای استخدام آنها انجام نشده است اما شنیده شده است اما برخی افراد بازنشسته با حقوق بالا به عنوان مشاور و… وارد گل گهر شده اند.

این صحبت خبرنگار با واکنش تند مدیرعامل مواجه شد و به دنبال درگیری لفظی بین دو طرف مدیرعامل به خبرنگار می گوید ساکت شو و در نتیجه خبرنگار در اعتراض به این صحبت با برداشتن وسایل خود سالن را ترک می کند. پس از این اتفاق برای لحظاتی جو سنگینی بر کنفرانس خبری حاکم شد هرچند مدیرعامل با توضیح اینکه افرادی که آورده است همه متخصص هستند و افراد گزینش شده نیز به مرور براساس نیاز شرکت استخدام خواهند شد سعی به پاسخ دادن به خبرنگاری کرد که سالن را ترک کرده بود.

البته این تنها حاشیه این نشست نبود سوال خبرنگار سیرجانی که معتقد بود پرداخت حقوق بالا توسط شرکت گل گهر باعث ایجاد شکاف طبقاتی در شهرستان سیرجان شده است نیز با این پاسخ مدیرعامل مواجه شد که دولت مسئول پرداخت حقوق و شکاف طبقاتی است نه ما!
سوال خبرنگاری که پرسید چرا یک گروه از دولت در شرکت گل گهر مستقر شده بود نیز با این حکایت طعنه آمیز مدیرعامل مواجه شد :” فردی به دیگری می گفت سید و آن فرد جواب می داد من اگر سید باشم بهتر از تو هستم ولی اگر سید نباشم تازه مثل تو می شوم ”
البته آقای مدیرعامل در ادامه دو جا مجبور به تکذیب شد وی برداشت غیرقانونی از آبهای زیرزمینی سیرجان و اخراج چند فرزند شهید از شرکت را تکذیب کرد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi