پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:28:01 - سه شنبه 31 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توهین های فتنه گران ناشی از انتقام جویی آنها از مردم انقلابی است/ کسانیکه صدای استکبار از حنجره شان بیرون می آید شرف ندارند
کسانی که به آرمان های امام وانقلاب و ولایت فقیه پشت کردند شرف ندارند، کسانی که صدای استکبار از حنجره شان بیرون می آید شرف ندارند.

ناصر بهروز در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با توهین های اخیر حسین مرعشی گفت: عوامل فتنه ومحکومین فتنه ۸۸مجددا به مردم نجیب انقلابی توهین کرده اند، این حرکت زشت ناشی از انتقام جویی فتنه گران از مردم می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: باتوجه به این که عوامل فتنه در سال ۸۸قصد براندازی نظام را داشتند واز مردم انقلابی تو دهنی محکمی خوردند امروز قصد انتقام از مردم را دارند و متاسفانه شاهد آن هستیم که صدای استکبار این روزها از حنجره عوامل فتنه بیرون می آید؛ کسانی که نقش پیاده نظام دشمن را بازی میکنند.

وی با اشاره به فعالیت فتنه گران در سال ۸۸ عنوان کرد: عوامل فتنه ۸۸ چشم و گوششان متوجه استکبار جهانی بود امروز هم بلند گوی استکبار واسرائیل جنایت کارعلیه ایران ومردم اسلامی هستند.

بهروز در ادامه گفت: فتنه گرانِ کوته فکر در دامن همین انقلاب بزرگ شدند ونان ونمک این انقلاب را خورده اند اما متاسفانه پشت به آرمان های انقلاب کرده اند وامروز از شرف وشرف شناسی حرف می زنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اظهار داشت: شرف همه مردم انقلابی ایران قدسیت دارد و کسانی که منافق گونه نقش پیاده نظام های دشمن را بازی میکنند واز رافت نظام جمهوری اسلامی سواستفاده می کنند خسارت هایی را در سال ۸۸ به نظام وارد کردند که قابل جبران نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد:امروز می گوییم کسانی که نقش پیاده نظام دشمنان را ایفا کردند و نقش آفرین فتنه ۸۸ بودند شرف ندارند کسانی که به آرمان های امام وانقلاب و ولایت فقیه پشت کردند شرف ندارند، کسانی که صدای استکبار از حنجره شان بیرون می آید شرف ندارند؛ لذا از مسئولین قضایی انتظار داریم با عوامل فتنه که امروز آزادانه و در ملا عام می خواهیم طبق قانون با این فتنه گرانی که در فضای رسانه ای به شعور مردم توهین می‌کنند برخورد قانونی کنند.

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi